  • Data: 2012-06-27 11:59:13
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-26 23:13:33 +0200, dominik <u...@d...net.pl> said:

    > Każą Ci płacić za lusterka boczne, kierunkowskazy, światła stopy i masę
    > innych bajerków, przypomnę, że nie każdy z nich od zawsze był oczywisty
    > tak bardzo.

    Są elementy, które bezdyskusyjnie wpływają na poprawę bezpieczeństwa w
    większości sytuacji, w dodatku są dość niedrogie. Różnica w cenie
    pomiędzy wspomnianym lusterkiem, czy światłem stopu, a zestawem
    czujników i komputerem analizującym prędkość poszczególnych kół jest
    dość znaczna. W późniejszym serwisowaniu tego również.

    > Jak wspominałem dla mnie takie obostrzenia są rozsądne. Nie każą tego
    > instalować w każdym paściu muzealnym, ale nowe to akurat bez wielkiej
    > różnicy czy taki system dostaną dla producenta w kosztach, a za jakiś czas
    > większość będzie już mieć.

    No właśnie cała rzecz rozbija się o te koszty.

    > Jeśli tak jak w założeniach zrobi w statystykach wypadków to jednak
    > dobrze.

    Konkretnie w jakich statysykach?

    > Koszt w produkcji jest nieszczególny.

    Czyli jaki dokładnie?