-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.foto.cyfrowa
Subject: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
Date: Mon, 25 Jun 2012 13:25:56 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <js9hrc$vik$1@node2.news.atman.pl>
References: <jrs3jv$8or$1@node2.news.atman.pl> <jrt8m2$i13$1@news.task.gda.pl>
<jruo4a$cjj$1@inews.gazeta.pl> <4fe2f547$1@news.home.net.pl>
<jrv3ol$i08$1@inews.gazeta.pl> <js465o$8g5$1@node2.news.atman.pl>
<js77ln$42n$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-73-168-50.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1340623532 32340 89.73.168.50 (25 Jun 2012 11:25:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jun 2012 11:25:32 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456220 pl.rec.foto.cyfrowa:891117
[ ukryj nagłówki ]http://www.iihs.org/research/topics/pdf/r1162.pdf
In terms of causing harm to car occupants, SUVs have become more similar to
cars when striking cars on both the front and side than they were in the
past, controlling for weight category. Pickups generally still were more
aggressive, particularly for front-to-front crashes. Of note is the
reduction in the SUV rates of Figure 4b, compared with the 2000-01 numbers
of Figure 4a.
Czyli mamy to, co w "zwykłych" samochodach, poza tym - tu mój komentaż, że
zmniejszamy szansę na przeżycie tych, których owe SUV-y mogą potencjalnie
trafić.
Poza tym, pomijając techniczne "bajery" porawiające bezpieczeństwo,
pozostają inne czynniki które (za
http://www.lscp.org.uk/lrsu/www/downloads/publicatio
ns/SUV_report.pdf ):
[...]
Are SUVs more likely than non-SUVs to be involved in collisions?
Small and large SUVs were about 30% less likely to be involved in a
collision than a non-SUV, relative to the number of registered cars.
[...]
Do occupants of non-SUVs have a relatively higher risk of injury in a
collision with an SUV?
Large SUVs are more dangerous to drivers of small cars (no significant
differences were found between the other-car casualty rates for large SUVs
and the other car types).
[...]
Raport odnosi się do warunków miejskich.
Czyli: kierowcy suv-ów są właściwie tak samo narażeni jak inni uczestnicy
ruchu, ale ofiary ew. kolizji z nimi - bardziej, czyli tak, jak przy kolizji
z ciężarówką.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.12 13:36 Marcin [3M]
- 25.06.12 13:49 kamil
- 25.06.12 23:12 Marcin [3M]
- 25.06.12 23:19 Marcin [3M]
- 26.06.12 02:36 dominik
- 26.06.12 11:06 Marcin [3M]
- 26.06.12 12:24 de Fresz
- 26.06.12 12:30 de Fresz
- 26.06.12 12:33 de Fresz
- 26.06.12 15:47 kamil
- 26.06.12 15:47 kamil
- 26.06.12 15:50 kamil
- 26.06.12 16:22 de Fresz
- 26.06.12 16:24 de Fresz
- 26.06.12 16:43 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
- Sklejanie bracketowanych JPGów
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=