eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa[OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video) › Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
  • Data: 2009-02-19 20:34:34
    Temat: Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@a...net.pl pisze:

    > Widze roznice, ale nie dajmy sie zwariowac.
    > Nie powinien przepraszac publicznie, za to co zrobil niepublicznie,
    > jesli bylo to tylko zachowanie typu "niekulturne".

    Raz - to już nie jest niepubliczne, dwa - to nie jest niejednoznaczne (w
    przeciwieństwie do, za przeproszeniem, srania z Twojego przykładu, które
    uprawia każdy, a które upublicznione obarcza winą wyłącznie
    upubliczniającego).

    > Rozmaite rodzaje nieodpowiedniego zachowania mozna wymienic, ot,
    > dlubanie w nosie. No nie powinien. I co, jak go sfilmuja to ma
    > swiat przepraszac ze go _podgladali_ przy tej czynnosci ktorej on
    > nie mial zamiaru szeroko upubliczniac?
    >
    > Moim zdaniem - nie.

    A moim wypadałoby powiedzieć przysłowiowe ''sorry''.
    I jakie to żałosne, to ''sorry'' dla części dojrzałych niby ludzi
    znacznie trudniejsze do przełknięcia, niż dla najbardziej rozbrykanych
    bąków (które, jeśli się uprą, potrafią godzinami ryczeć, ale tego nie
    powiedzą - to wyjaśnienie dla tych, co mają marne doświadczenie z dziećmi).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl