eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Kosu <K...@n...com>
    Subject: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    References: <514ce434$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d4ff9$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d86de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: Kosu <K...@n...com>
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@n...notb-home>
    Date: 23 Mar 2013 12:09:59 GMT
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.144.119
    X-Trace: 1364040599 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1232 83.31.144.119:64406
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1224034
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-03-23, deepblue <d...@w...pl> wrote:
    > Z zakupami w Morele nie ma problemu ale jak pisze poniżej d530, problemy
    > zaczynają się gdy trzeba coś reklamować.

    Tak. Tak właśnie wygląda świat dla oszczędzających. Jeśli kupujesz
    tanio, to jesteś tratowany gorzej. Kupuj workstation'y Della, załóż
    sobie premium konto w banku (kosztujące jakieś 50 zł/m-c) i serwisuj
    samochód w ASO Mercedesa, a nie u Pana Józka na końcu drogi. Wszyscy
    będą Cię kochać, wszyscy będą Cię szybko i miło obsługiwać. Po prostu
    trzeba za to zapłacić, bo ich czas jest takim samym kosztem jak
    produkcja elektorniki.

    > W ciągu 2 lat kupiłem w Morele sporo części PC i wydałem ok 7000zł.
    > Widocznie nie zależy im na takich detalistach jak ja.

    Zamiast się dąsać na usenecie jak gówniarz, trzeba realnie
    i obiektywnie spojrzeć na sprawę.

    Morele (które jest jednym z najlepszych dużych sprzedawców w Polsce)
    kupuje sprzęt z tej samej hurtownii co inni, a ceny ma nadal
    mocno poniżej średniej. Płacisz mniej, to dostajesz mniej. Obsługa
    reklamacji to dodatkowy koszt firmy. Kupując w tanim sklepie musisz
    przyjąć, że ten sklep na czymś oszczędza, a najłatwiej jest właśnie
    na takim pozakupowym wsparciu klientów.

    Ogólnie masz kilka wyjść:
    a) możesz kupić dzieciom zastępczą grafikę za 200 zł - świat się nie
    skończy od tego, że będą musiały przez miesiąc pograć w gry sprzed
    kilku lat, a nie najnowsze (lub na niskich detalach),
    b) możesz kupić drugą kartę graficzną, a tamtą sprzedać po odzyskaniu
    (to chyba nie jest problem dla kogoś, kto w jednym sklepie wydaje
    7000/2lata na same kompy),
    c) możesz kupić dzieciom książkę - świat się nie skończy także od tego,
    że przez miesiąc nie będą grały wcale (ciekawe czy na poziom nauczania
    fizyki w szkole narzekasz tak samo jak na reklamacje kart graficznych).
    d) możesz kupować gotowe zestawy np. od Della z opcją door-to-door 24h,
    zamiast samemu składać i potem psioczyć na sklepy.

    pozdrawiam,
    Kosu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: