  • Data: 2013-03-23 22:44:56
    Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Od: "Wojtek W." <p...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety, mylisz się, nigdzie nie mam mowy o "NIEZWŁOCZNIE". Mowa jest
    > tylko o tym, że musi odpowiedzieć w ciągu 14 dni, potem już wszystko się
    > rozmywa. Przepisy nie są wystarczająco precyzyjne.

    Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy
    odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy
    odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz
    wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma
    zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub
    naprawiana, chyba że wady są nieistotne.

    niezwłocznie czyli od ręki :-)

    W.W.