eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!zen.net.uk!dedekin
    d.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 23 Mar 2013 13:00:11 +0100
    From: deepblue <d...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130307
    Thunderbird/17.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    References: <514ce434$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d4ff9$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d86de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d954d$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <514d954d$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <514d9948$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.1.129
    X-Trace: 1364040008 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 83.20.1.129:52363
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1224032
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-23 12:43, Wojtek W. pisze:

    > Co się dziwić przecież to Polska najważniejsze sprzedać :-(
    > Wszystko pięknie do momentu dostarczenia towaru
    > potem martw się człowieku sam...
    > Potem już nikogo klient nie interesuje i tak jest wszędzie,
    > w sklepach, u operatorów telekomunikacyjnych itp.
    >
    > W sumie popełniłeś błąd oddając kartę na gwarancji a nie rękojmi.
    > Naprawa może teraz potrwać praktycznie nieskończenie długo :-(
    > Sklep umywa ręce, bo przecież gwarant się tym zajmuje a nie oni.
    >
    > Na rękojmi mają 2 tygodnie na odpowiedź czy uznają reklamację
    > i NIEZWŁOCZNIE naprawić szkodę przez wymianę lub zwrot kasy.
    >

    Niestety, mylisz się, nigdzie nie mam mowy o "NIEZWŁOCZNIE". Mowa jest
    tylko o tym, że musi odpowiedzieć w ciągu 14 dni, potem już wszystko się
    rozmywa. Przepisy nie są wystarczająco precyzyjne.

    --
    deepblue

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: