  • Data: 2013-03-23 11:41:37
    Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Od: deepblue <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-23 07:47, Rabarbar pisze:

    > a co masz do morele? ja kupuje właśnie u nich i jest ok

    Z zakupami w Morele nie ma problemu ale jak pisze poniżej d530, problemy
    zaczynają się gdy trzeba coś reklamować.

    Zgłosiłem reklamacje karty graf Gigabyte HD 7850 (pisałem tu o
    problemie) 11.02.2013, po 2 dniach bez odzewu musiałem dzwonić z prośbą
    o nr RMA, po tygodniu (z różnych względów) wysłałem kartę kurierem.
    05.03 ???! jest wpis serwisu, że wysłali do producenta.
    19.03 straciłem cierpliwość i zadzwoniłem do BOKu, oczywiście
    przeprosili i obiecali ze następnego dnia dostanę info na e-mail...
    Do dziś nie mam karty ani żadnego info.

    W ciągu 2 lat kupiłem w Morele sporo części PC i wydałem ok 7000zł.
    Widocznie nie zależy im na takich detalistach jak ja.

    Najgorsze w tym wszystkim, że to komp dzieciaków na który składali przez
    2 lata - jak im wytłumaczyć że przez 1,5 miesiąca nie można naprawić czy
    wymienić karty? Dla nich to wieczność.

    --
    deepblue