eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
    !news2.arglkargh.de!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    Date: Sat, 23 Mar 2013 11:41:37 +0100
    From: deepblue <d...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130307
    Thunderbird/17.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    References: <514ce434$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d4ff9$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <514d4ff9$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <514d86de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.1.129
    X-Trace: 1364035294 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26699 83.20.1.129:52008
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1224026
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-23 07:47, Rabarbar pisze:

    > a co masz do morele? ja kupuje właśnie u nich i jest ok

    Z zakupami w Morele nie ma problemu ale jak pisze poniżej d530, problemy
    zaczynają się gdy trzeba coś reklamować.

    Zgłosiłem reklamacje karty graf Gigabyte HD 7850 (pisałem tu o
    problemie) 11.02.2013, po 2 dniach bez odzewu musiałem dzwonić z prośbą
    o nr RMA, po tygodniu (z różnych względów) wysłałem kartę kurierem.
    05.03 ???! jest wpis serwisu, że wysłali do producenta.
    19.03 straciłem cierpliwość i zadzwoniłem do BOKu, oczywiście
    przeprosili i obiecali ze następnego dnia dostanę info na e-mail...
    Do dziś nie mam karty ani żadnego info.

    W ciągu 2 lat kupiłem w Morele sporo części PC i wydałem ok 7000zł.
    Widocznie nie zależy im na takich detalistach jak ja.

    Najgorsze w tym wszystkim, że to komp dzieciaków na który składali przez
    2 lata - jak im wytłumaczyć że przez 1,5 miesiąca nie można naprawić czy
    wymienić karty? Dla nich to wieczność.

    --
    deepblue

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: