  • Data: 2014-03-19 18:18:31
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 18 Mar 2014 19:52:31 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Wiele aparatów ma/miało ograniczenie do 30 sekund. Tego nie da się nijak
    > wytłumaczyć. Ponadto mam wrażenie, że dodatkowo wstawiają pauzy
    > powodując lagi w obsłudze aby nie dalo się nastepnego ującia uruchomić
    > za wczesnie.

    A te 30 sekund czy też czasem 60 nie wynikało z wydolności sprzętu czyli
    po prostu pojemności bufora bo aparat nie nadążałby z zapisywaniem na
    bieżąco na kartę?
    > Kto robi ujęcia o takiej dlugości? Ja robie. Znaczy robiłbym gdybym
    > mógł. Nagrywam ze statywu występy dzieciaków w przedszkolu. Występ
    > prelegenta na konferencji. Drogę jaką przebywam samochodem. A nawet z
    > ukrytego miejsca robotników budujących mi dom. Mase innych rzeczy mogę.
    > Ale nie mogę.

    Z jednej strony masz rację (aczkolwiek pierwsze dwa przypadki to sprawa
    mocno dyskusyjna - wątpię, by zawodowcy przy rejestrowaniu takich
    wydarzeń wykonywali tak długie ujęcia). Z drugiej jednak z lustrzanek
    nagrywających filmy korzystają nawet w Holywood więc gdyby im to tak
    bardzo przeszkadzało to przynajmniej by mogli próbować lobbować za
    zmianą tych przepisów.
    GG#2400455 ICQ#320399066