  • Data: 2014-03-19 21:31:21
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: Marek Borowski <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/03/2014 20:05, Sebastian Biały wrote:

    > Nie dalej jak miesiąc temu gadałem z człowiekiem który twierdził, że
    > czasy MS-DOSa były lepsze - człowiek musiał się 10x zastanowić nad
    > poprawną nazwa pliku bo 8 znaków. A teraz Panie? Rozspasanie i
    No cos w tym jest. Aczkolwiek 8 znakow to zawsze bylo malawo.
    ale tak 32 juz w zupelnosci wystarcza.

    > dziadostwo, pliki można ponazywać czytelnie, dowolnie, powkładać w
    > katalogi. Straszne doświadczenie, fakt posiadania *możliwości* jest
    > przerażający dla wielu osób.

    Nie dla tych osob tylko dla malp ktore dostaja te mozliwosci.
    Jak malpa moze wcisnac jeden guzik to wynik jest 0/1.
    Jak dasz malpie konsole z 1000 opcji to zycze powodzenia
    w interpretacji resultatu.

    Wspolczensie nadawane nazwy plikom przez uzyszkodnikow sa tragiczne
    to nie sa nazwy a opisy! A jaja bym urwal temu kto wcisnal spacje
    do program files.

    Pozdrawiam

    Marek