  • 51. Data: 2012-01-22 21:32:39
    Temat: Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jan 2012 22:16:54 +0100, Marek napisał(a):

    > 1500 minut do Abonentów T-Mobile*, Użytkowników Tak Tak - T-Mobile na
    > kartę** i krajowych sieci stacjonarnych. No cóż bardzo dobra oferta. W
    > abonamencie moi drodzy rzędu 20-30zł/m-c to powinno być już 2000 minut w
    > sieci i na stacjonarki gratis żeby to ktokolwiek dotknął. Ale przez lata
    > nauczyli nas reklamami że telefony są za 1zł;) Ech głupie społeczeństwo.

    Spoleczenstwo po pierwsze z reguly nie potrzebuje tych 2000 minut, ani
    nawet 1000, wiec bardziej sie dla niego liczy "na 14 dni". 20 zl/mc.

    I to jest stosunkowo nowy pakiet, a ktorys z przedpiszcow sugerowal zdaje
    sie ze w abo ma to od dawna.

    J.

  • 52. Data: 2012-01-22 21:39:12
    Od: Marek <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-22 22:32, J.F. pisze:

> [...]
    > nawet 1000, wiec bardziej sie dla niego liczy "na 14 dni". 20 zl/mc.
    >
    > I to jest stosunkowo nowy pakiet, a ktorys z przedpiszcow sugerowal zdaje

    To chyba w abo taki pakiet jest ukryty tak żeby tylko czytelnik
    telepolis albo grupy dyskusyjnej o nim wiedział:) Reszta płaci 60gr/min.
    i się cieszy:)

  • 53. Data: 2012-01-22 23:54:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marek" napisał:

> [...]

    W abonamencie, mój drogi, rzędu 20-30 zł./miesiąc jest 44000 minut w sieci i
    na stacjonarki "gratis". Więc może byś przestał już tu się wydurniać?

    Sniff sniff, coś mi tu trollem zajechało. No tak, k...@g...pl
    Zmiana nicka i serwera niewiele pomoże, troll zawsze na wierzch wylezie.

    > Reszta płaci 60gr/min. i się cieszy:)

    Reszta płaci niecałe 20 gr./min. i się cieszy, że ma za grosze telefon, za
    który ty, jak ciężki frajer, przepłacasz na (za przeproszeniem) Allegro ;->

    JoteR

  • 54. Data: 2012-01-23 00:57:02
    Temat: Re: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ToMasz

    > PRzepraszam ale nie wytrzymałem. Skoro abo 19zł nie jest problemem, a
    > zazwyczaj nie jest przekraczany, to co za problem doładować zdrapką za
    > 200? Żaden bank za owe 200zł na niecały rok nie da takiego bonusa jak
    > operator!

    Nie możesz pojąć, że komuś się po prostu nie chce kupować zdrapek?

  • 55. Data: 2012-01-23 06:05:37
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-22 22:32, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 22 Jan 2012 22:16:54 +0100, Marek napisał(a):

    > I to jest stosunkowo nowy pakiet, a ktorys z przedpiszcow sugerowal zdaje
    > sie ze w abo ma to od dawna.

    Od 3 lat w orange była usługa "wieczory i weekendy" za 25 zł (były
    jeszcze zniżki) 1000 min do orange i na stacjonarne. Co prawda po 16.00
    ale dla mnie to bez różnicy :-) Niestety ten pakiet prawdopodobnie teraz
    będzie na gorszych warunkach.
    Miesiąc temu zrobiłem "rajd po salonach" i nikt nie potrafił się choćby
    zbliżyć do takiej oferty. Play 1000 min. za 75 zł. Przez całą dobę ale
    to dla mnie bez różnicy. :-)
    Widzę że sytuacja jest dynamiczna i trzeba trzymać rękę na pulsie. :-)

  • 56. Data: 2012-01-23 06:45:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-23 01:57, to pisze:
    > begin ToMasz

    > Nie możesz pojąć, że komuś się po prostu nie chce kupować zdrapek?

    Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2012-01-23 08:03:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Liwiusz" napisał:

    > Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

    [Z życia wzięte. W samym centrum Stolicy.]
    - Poproszę doładowanie do Play Fresh za minimum 30 zł.
    - Proszę. 50 się należy.
    - Dziękuję. Ale ja prosiłam o Play, nie Orange.
    - Że co proszę?
    - Play. Taka sieć.
    - Zara... takie cóś?
    - Tak, ale nie za 10 tylko za co najmniej 30 zł. Może być też 50.
    - Mam tylko po 10.
    - A to dziękuję.
    Od tej pory żona już nie chce kupować dzieciom zdrapek.
    Woli im doładować ze swojego... abonamentu. ;->

    JoteR

  • 58. Data: 2012-01-23 10:13:54
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-23 07:45, Liwiusz pisze:
    > Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

    Przykładowo: osoba nie za bardzo obeznana z technologią :-) mająca
    ważniejsze rzeczy na głowie, dla której 15 minut rozkojarzenia (bo
    zabrakło na koncie kasy i trzeba doładować) może kosztować więcej niż
    cały zysk z ciułania zdrapek. Jedna wizyta w salonie na 2-3 lata a
    rachunki płacą się same poleceniem zapłaty. Wiem wygoda kosztuje ale
    aktywny telefon na gwarancji jest nie do przecenienia. :-)
    Mówimy tu oczywiście o dorosłych myślących osobach, które dobierają
    sobie stosowną taryfę do swoich potrzeb, rozmawiają bo potrzebują a na
    pogaduszki mają właśnie stosowne pakiety.
    Takie to dziwne? :-)
    Może jak ktoś nie ma rodziny, w pracy ma luzy... to się można dziwić. :-)

    PS. Może się starzeje ale staram się skupiać na rzeczach naprawdę
    ważnych i cenię sobie dobre podwykonawstwo. :-)

  • 59. Data: 2012-01-23 10:20:17
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dobę ale to dla mnie bez różnicy. :-)
    > Widzę że sytuacja jest dynamiczna i trzeba trzymać rękę na pulsie. :-)

    Tak, wybierasz sobie jeden numer bezplatny w Orange i jest to numer
    dostepowy do Skype. A w Skype masz za grosze abonamenty na stacjonarki.
    Wybierz sobie ktorys i to jest najtansze chyba w eksploatacji :)

    Nemo

  • 60. Data: 2012-01-23 10:24:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jan 2012 18:10:05 +0100, ALEX napisał(a):
    > Ile procent abo nie ma cyrografu? Z 1% się znajdzie?

    Trudno powiedziec. Podejrzewam ze niektorym nie chce sie nowych analiz
    przeprowadzac i cyrografu przedluzac. Z drugiej strony taka era skutecznie
    do tego zniechecala - umowa byla w taryfie jakiejs tam, z warunkami
    promocyjnymi na okres cyrografu. Okres sie konczyl, promocja sie konczyla,
    taryfa sie okazywala calkowicie nieoplacalna.

    uslugi/1500_minut

    > Ja sobie ustawiam przypomnienia w fonie. Ale ja to truskawki cukrem.

    masz tych fonow kilka, to co chwile trzeba ustawiac. Trafi sie jakis wyjazd
    i klopot. Abonament to tez pewna wygoda, zreszta znow zalezy od operatora i
    taryfy. Chocby - nie musisz sie zastanawiac czy ci ukradli pieniadze z
    konta czy nie .. jak zniknelo wiecej niz sie spodziewales :-)

    J.