  • 41. Data: 2012-01-22 16:40:50
    Temat: Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jan 2012 11:41:51 +0100, z napisał(a):
> [...]

    Abo to nie od razu cyrograf.
    Co prawda jak widac - z przedluzeniem na czas nieokreslony nie jest latwo
    :-)

    > Już tu kiedyś pytałem :-) Jaki prepaid da mi 1000 min. na stacjonarne za
    > 25 zł.

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/
    uslugi/1500_minut
    W orange chyba cos podobnego tez jest - 14 dni za 9 zl.

    Tym niemniej te ciagle pilnowanie konta moze zniechecic :-)

    J.

  • 42. Data: 2012-01-22 17:10:05
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 22 01 2012 17:40, J.F. pisze:

    > Abo to nie od razu cyrograf.

    Ile procent abo nie ma cyrografu? Z 1% się znajdzie?

> [...]
    > W orange chyba cos podobnego tez jest - 14 dni za 9 zl.
    >
    > Tym niemniej te ciagle pilnowanie konta moze zniechecic :-)

    Ja sobie ustawiam przypomnienia w fonie. Ale ja to truskawki cukrem.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 43. Data: 2012-01-22 17:11:56
    Temat: Re: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 22 01 2012 14:49, JoteR pisze:

    > I świnka-skarbonka puchnie...

    Lepiej żeby przepadały? Zresztą w abo jest tak samo: przechodzą -
    świnka-skarbonka puchnie....

  • 44. Data: 2012-01-22 17:16:47
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Mam 3 telefony w domu. Ostatni z ekranem dotykowym i Wifi. Jest super.
    > Już telefonów w żadnych Plusach, Playach itp nie będę "brała". Teraz
    > czekam na przesyłkę telefonu dualsim 4G.

    To pochwal się jak dostaniesz.

    Jingiel

  • 45. Data: 2012-01-22 17:26:37
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-22 18:16, Jingiel pisze:

    > To pochwal się jak dostaniesz.

    Jeszcze nie wiem czy będę miała czym się pochwalić. Jak będzie co
    pochwalić to pochwalę.

    --
    animka

  • 46. Data: 2012-01-22 19:01:20
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-22 18:10, ALEX pisze:

    uslugi/1500_minut

    > Ja sobie ustawiam przypomnienia w fonie. Ale ja to truskawki cukrem.

    Dzięki za info. Trochę mi nadajniki nie pasują ale...
    Kij też ma dwa końce. Jak podpiszę umowę na 3 lata (jak ta poprzednia)
    to usługodawca musi mi ją w takiej cenie sprzedawać przez całą umowę
    a tu:
    "W okresie od 21.11.2011 do odwołania, jednakże nie później niż do dnia
    22.11.2012".
    Stabilizacje też jest dla mnie ważna :-)

  • 47. Data: 2012-01-22 20:35:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ALEX" napisał:

    > Lepiej żeby przepadały?

    Jak przepadną, to przepadną, przynajmniej nie wyciągają od klienta kolejnych
    środków na dalsze sztuczne podtrzymywanie ich życia w złudnej nadziei, że
    kiedyś się je zdoła wykorzystać.

    > Zresztą w abo jest tak samo:

    Zdaje się, że chcieliście tu wspólnymi siłami udowodnić rzekomą wyższość
    prepaida, a nie, że "w abo jest tak samo". Na razie coś słabo wam to idzie
    ;->

    > przechodzą - świnka-skarbonka puchnie....

    Jeśli przechodzą (tak to chyba tylko w plusianej Elastycznej jeszcze jest)
    to automagicznie i bezkosztowo, zaś owe pakiety trzeba bezustannie
    dokarmiać, żeby nie zdechły. A świnka-skarbonka nadal puchnie ;->

    JoteR

  • 48. Data: 2012-01-22 20:50:25
    Od: Marek <k...@g...pl>

    > Już tu kiedyś pytałem :-) Jaki prepaid da mi 1000 min. na stacjonarne za
    > 25 zł.
    Tat tak 1500 minut do Ery i na stacjonarne na 14 dni za 9zł:) z
    możliwością przedłużenia innym pakietem:) Abonament jest dla leniwych,
    prepaid dla mądrych:)

  • 49. Data: 2012-01-22 21:09:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-22 21:50, Marek pisze:
    > stacjonarne na 14 dni

    Stacjonarne tylko w erze ;)

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2012-01-22 21:16:54
    Od: Marek <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-22 22:09, Liwiusz pisze:

    > Stacjonarne tylko w erze ;)

    1500 minut do Abonentów T-Mobile*, Użytkowników Tak Tak - T-Mobile na
    kartę** i krajowych sieci stacjonarnych. No cóż bardzo dobra oferta. W
    abonamencie moi drodzy rzędu 20-30zł/m-c to powinno być już 2000 minut w
    sieci i na stacjonarki gratis żeby to ktokolwiek dotknął. Ale przez lata
    nauczyli nas reklamami że telefony są za 1zł;) Ech głupie społeczeństwo.