  • 21. Data: 2012-01-21 23:20:49
    Temat: Re: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-21 14:10, andrzej21 pisze:
> [...]
    > S3500 i nie chce nic innego). I nic z tego. Owszem przygotowano specjalna
    > oferte, ale jak kobieta powiedziala o 49 zl miesiecznie to podziekowalem i
    > powiedzialem o co mi chodzi. Z wielka ?ask? dostalem inna oferte - 19,90 PLN
    > miesiecznie i oszalamiajaca ilosc 20 minut do wszystkich sieci.
    > Podziekowalem, poszedlem pietro wyzej do salony Play-a i przenioslem numer.
    > Oplaty 19 PLN miesiecznie i 120 minut do wszystkich sieci. A Plus wlasnie
    > stracil stalego klienta z 8 letnim stazem u nich. Papa Plusie, bez zalu z

    Dzisiaj przy okazji zerknęłam na telefony w Plusie. Ładne, od 1 zł. (np
    HTC), a w Playu telefony są bardzo drogie.

    --
    animka

  • 22. Data: 2012-01-21 23:21:40
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-21 15:48, ToMasz pisze:
    > No to trzeba było kupić prepaida.

    > Tyle że skoro Ty i reszta rodziny ma mieć ze starszą osobą kontakt, to
    > teraz ich to może więcej kosztować....

    Może nie zbidnieją.

    --
    animka

  • 23. Data: 2012-01-21 23:22:51
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-21 15:57, andrzej21 pisze:
    > U?ytkownik "ToMasz"<twitek4@.gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >>

    > Wiem, ale to juz ich problem. Ja swoj pierwszy numer mam zreszta tez w
    > Play-u. Chodzilo tez o to zeby placic jak najmniejsze rachunki.przy jak
    > najlepszej ofercie, a 120 minut za 19 zeta to raczej nikt nie przebije.

    Jak zamówisz e-fakturę to Ci dojdzie jeszcze 50 minut.

    --
    animka

  • 24. Data: 2012-01-22 00:41:15
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

    > Jak zamówisz e-fakturę to Ci dojdzie jeszcze 50 minut.

    Nie 50 a 30 i tylko przez 6 miesięcy.
    http://www.play.pl/pl/promocja/play-abonament/e-fakt
    ura/index.html

    JoteR

  • 25. Data: 2012-01-22 09:11:05
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 21 Sty, 16:52, Jingiel <x...@x...xx> wrote:

    > Najlepszą opcją byłoby przeniesienie tego numeru do prepaida. Nie trzeba
    > byłoby płacić tych 19,90 co miesiąc.
    Też tak uważam.
    Co prawda abonament pozwala nie troszczyć się o srapkizdrapki więc
    jest pełna wolność z korzystania z telefonu, ale np. mBank mobile
    (infrastruktura Plusa) daje możliwość automatycznego doładowania z
    konta bankowego jak poziom prepaida spadnie poniżej 5 zł. Tym samym
    automatycznie odnawia się ważność konta telefonicznego o kolejne
    miesiące i w ostatecznym rozrachunku ten akurat prepaid niczym się od
    abonamentu nie różni, poza cenami na korzyść prepaida.

  • 26. Data: 2012-01-22 09:16:53
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Co prawda abonament pozwala nie troszczyć się o srapkizdrapki
    PRzepraszam ale nie wytrzymałem. Skoro abo 19zł nie jest problemem, a
    zazwyczaj nie jest przekraczany, to co za problem doładować zdrapką za
    200? Żaden bank za owe 200zł na niecały rok nie da takiego bonusa jak
    operator!

    ToMasz

  • 27. Data: 2012-01-22 09:19:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > ... jak mozna bez ?aski placic za
    >>
    > Wolność musi mieć swoją cenę :-)
    to nie o wolność chodzi tylko o kontrakt na konkretną ilość minut. jeśli
    nie wygada trzech ostatnich to reszta kosztowała 18 groszy. jeśli nie
    wygada połowy to koszt minuty wzrasta do 34 groszy.
    ToMasz

  • 28. Data: 2012-01-22 09:23:37
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Dzisiaj przy okazji zerknęłam na telefony w Plusie. Ładne, od 1 zł. (np
    > HTC),
    jakie telefony, w jakiej taryfie, jakie warunki cyrografu?

    > a w Playu telefony są bardzo drogie.
    To weź wybierz taki sam telefon w playu i plusie, dodaj do tego dwuletni
    koszt abonemetnu i napsz jakie są wyniki, podając jeszcze ilość rozmów
    które można wykonać. Take to trudne? Czy łatwiej jest grać "blądynkę"?

    ToMasz

  • 29. Data: 2012-01-22 10:41:51
    Temat: Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-21 22:48, ALEX pisze:

    > 3 numery i net. Wszystko prepaid. Też nie rozumiem ludzi, którzy uparcie
    > chcą mieć cyrograf.

    Już tu kiedyś pytałem :-) Jaki prepaid da mi 1000 min. na stacjonarne za
    25 zł. Siedzę na abo. na razie mi się opłacało i dokładnie sobie to
    policzyłem pod moje potrzeby. Tylko tyle i aż tyle :-)

    Wyraziłeś swoje niezrozumienie a teraz może odpowiesz zna pytanie.

  • 30. Data: 2012-01-22 11:04:13
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 22 01 2012 11:41, z pisze:

> [...]
    > policzyłem pod moje potrzeby. Tylko tyle i aż tyle :-)
    >
    > Wyraziłeś swoje niezrozumienie a teraz może odpowiesz zna pytanie.

    Nie znam takiego. Teraz odpowiesz na moje?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D