  • 11. Data: 2012-01-21 21:00:18
    Temat: Re: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2012-01-21 15:57, andrzej21 pisze:

    > Wiem, ale to juz ich problem. Ja swoj pierwszy numer mam zreszta tez w
    > Play-u. Chodzilo tez o to zeby placic jak najmniejsze rachunki.przy jak
    > najlepszej ofercie, a 120 minut za 19 zeta to raczej nikt nie przebije.

    Warto podkreślić, że T-Mobile ma identyczną ofertę (19 zł 120 minut), i
    nie trzeba płacić drożej dzwoniąc na numer z "T" ;)

    pozdr
    Ł.

  • 12. Data: 2012-01-21 21:17:38
    Temat: Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Od: Marek <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-21 18:48, z pisze:

    > W moim konkretnym przypadku (orange) usługi promocyjne skończyły się już
    > dawno, abonament nie był obniżany, umowa na 30 mies. z tel.
    > Z tego co się rozeznałem to usługi które miałem mają teraz nowe wyższe
    > ceny ale dalej się tak nazywają.
    > Próbować przeciągnąć to na czas nieokreślony i mieć nadzieję że dalej
    > będzie działało? Może się nie zabezpieczyli na taką okoliczność? :-)

    Ludziom nigdy dosyć abonamentów... I koniecznie chcą się pakować w
    abonament telefoniczny...Ech.

  • 13. Data: 2012-01-21 21:41:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 21.01.2012 15:57, andrzej21 pisze:
> [...]
    > Play-u. Chodzilo tez o to zeby placic jak najmniejsze rachunki.przy jak
    > najlepszej ofercie, a 120 minut za 19 zeta to raczej nikt nie przebije.

    chmmm. 12.5+vat = 146 minut w firma 25 na przedłużenie
    ToMasz

  • 14. Data: 2012-01-21 21:48:39
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 21 01 2012 22:17, Marek pisze:

    > Ludziom nigdy dosyć abonamentów... I koniecznie chcą się pakować w
    > abonament telefoniczny...Ech.

    3 numery i net. Wszystko prepaid. Też nie rozumiem ludzi, którzy uparcie
    chcą mieć cyrograf.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 15. Data: 2012-01-21 22:06:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin andrzej21

    > (...) Sa one nastepujace: 19,90
    > PLN miesiecznie i w tym 60 minut do wszystkich sieci (...) A Plus
    > wlasnie stracil stalego klienta z 8 letnim stazem u nich. Papa Plusie,
    > bez zalu z mojej strony.

    Zapewne i bez żalu z Plusa strony...

  • 16. Data: 2012-01-21 22:18:56
    Od: Marek <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-21 23:06, to pisze:
    > begin andrzej21

    > Zapewne i bez żalu z Plusa strony...

    Zupełnie nie rozumiem jak można mieć abonament 19,90zł z 60 minutami,
    skoro minuta bez łaski kosztuje 29groszy brutto obecnie. Ludzie. Czy
    Wami te reklamy tak do końca zawładnęły i nie potraficie liczyć?
    Abonament jest dla biznesu a nie dla szaraczka liczącego grosze w
    zakresie 1500 brutto do 6000 brutto. No chyba że ktoś zarabia te
    10tys.netto na rękę albo firma mu płaci za telefon to niech sobie ma
    abonament. Ale zwykły Kowalski lepiej wyjdzie na prepaidzie! Płacąc
    abonament jesteśmy związani cyrografem na 1-2 lata.Po co?

  • 17. Data: 2012-01-21 22:27:21
    Od: "andrzej21" <...@...pl>

    Użytkownik "Marek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zupełnie nie rozumiem jak można mieć abonament 19,90zł z 60 minutami,
    > skoro minuta bez łaski kosztuje 29groszy brutto obecnie. Ludzie. Czy Wami

    Czyli bardzo drogo. W playu w tak krytykowanym abo minuta wychodzi po 0,165
    PLN. Zupelnie nie rozumiem jak mozna placic 29 gr za minute, meczyc sie z
    doladowaniami, czasem waznosci konta itp... jak mozna bez łaski placic za
    minute niecałe 17 groszy

  • 18. Data: 2012-01-21 22:41:10
    Od: "Ryszard C" <r...@W...pl>

    Użytkownik "andrzej21" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przywiazana do starego Samsunga S3500 i nie chce nic innego). I nic z
    > tego. Owszem przygotowano specjalna oferte, ale jak kobieta powiedziala o
    > 49 zl miesiecznie to podziekowalem i powiedzialem o co mi chodzi. Z wielka
    > łaską dostalem inna oferte - 19,90 PLN miesiecznie i oszalamiajaca ilosc
    > 20 minut do wszystkich sieci. Podziekowalem, poszedlem pietro wyzej do
    > salony Play-a i przenioslem numer. Oplaty 19 PLN miesiecznie i 120 minut
    > do wszystkich sieci. A Plus wlasnie stracil stalego klienta z 8 letnim
    > stazem u nich. Papa Plusie, bez zalu z mojej strony.
    I slusznie uczyniles. Tak samo zrobilem po ok 11 latach bycia w Plusie i
    żaluje, ze wczesniej gdzies nie przeszedlem. plus to byl najgorszy operator
    z jakim sie związa\łem, a oferte na przedłuzenie przedstawili mi 3 razy
    gorsza jak Play. jestem juz ponad rok w Play i nie mam zastrzeżeń do tej
    sieci. Oczywiscie jeśli po skończeniu umowy okaze sie, ze któryś operator ma
    lepsza propozycje, to nie będe sie zastanawiał i przejdę tam gdzie daja
    lepsze warunki. Wczesniej zalezało mi na utrzymaniu konkretnego numeru,
    teraz juz z tym nie ma problemu.

    Rycho

  • 19. Data: 2012-01-21 22:45:53
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 21 01 2012 23:27, andrzej21 pisze:

    > Czyli bardzo drogo. W playu w tak krytykowanym abo minuta wychodzi po 0,165
    > PLN. Zupelnie nie rozumiem jak mozna placic 29 gr za minute, meczyc sie z
    > doladowaniami, czasem waznosci konta itp

    Za 5 złotych rok wychodzących, faktycznie nie da się ogarnąć, takie to
    skomplikowane. Doładowania, mam 3 aktywne simy i parę w portfelu, tak na
    wszelki wypadek. Do tego mam 4 pakiety terminowe na 4 simach. Zupełnie
    nie rozumiem jak można nie ogarniać czegoś tak banalnie prostego.

    ... jak mozna bez ?aski placic za
    > minute nieca?e 17 groszy

    Wolność musi mieć swoją cenę :-)

  • 20. Data: 2012-01-21 22:52:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marek" napisał:

> [...]
    > te 10tys.netto na rękę albo firma mu płaci za telefon to niech sobie
    > ma abonament. Ale zwykły Kowalski lepiej wyjdzie na prepaidzie!

    Kolejny apostoł. I jak zwykle przy recytowaniu prawd objawinych za nietakt
    uważa poparcie ich jakimś wyliczeniem.

    > Płacąc abonament jesteśmy związani cyrografem na 1-2 lata.Po co?

    Żeby mieć taniej od razu w ściśle wymiernym czasie, a nie w bliżej
    nieokreślonej przyszłości.

    JoteR