eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmO tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa › Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Date: Tue, 24 Jan 2012 19:05:48 +0100

    "J.F" napisał

    > http://www.play.pl/pl/oferta/play-abonament/abonamen
    ty-stan-darmowy/index.html
    > no coz, ja tam widze 29 zl

    I ptaszka przy opcji "Chcę ofertę z telefonem"? ;->
    Bo ja pisałem o ofercie *bez* telefonu.

    > czyli pogadac sobie mozna, ale tylko w sieci play, za 39zl/mc.

    W powyższej taryfie za 19 zł. przez pierwsze 3 miesiące, potem za 29
    zł./miesiąc.
    Wszystko to na podanej stronie jest jasno opisane, ale cóż - każdy widzi to,
    co chce.
    Ja chciałem zobaczyć stacjonarki ;->

    > No coz, ja tam widze ze daja 120 minut, plus dodatkowe 50 tylko przez 6
    > miesiecy.

    Niewyraźnie napisałem, że na przedłużenie? To teraz wytłuściłem.
    Klient przedłużający umowę na kolejny okres dostaje bonus w wysokości 35
    minut, co w połączeniu z podstawą daje 155[*] minut za 29 zł. miesięcznie.
    Zatem koszt za minutę wynosi 29/155=0,187 gr./min., czyli tak jak pisałem -
    klient płaci niecałe 20 gr./min. Czyli na razie warto ciągnąć abonament.
    CBDO.

    [*] - te 185 minut wpadło mi bez pomyłkie, bo równolegle przeliczałem inną
    taryfę: 150+35 min. W każdym razie końcowy wynik podałem poprawnie -
    niespełna 19 groszy. Do wszystkich sieci bez gwiazdek. Terminowych dodatków
    i bonusów za zakup przez Internet w ogóle nie biorę pod uwagę.

    > Powiedzmy ze mi te 120 minut wystarczy, ale ja place 15 zl/m, wiec tu
    > doplace 336zl.
    > plus 99 za te nokie = 435zl. Na allegro sa nowe po 449,

    Nowe czy "jak nowe"? ;->
    Zresztą to bez znaczenia, ja przyjmuję cenę z ceneo czy innego skąpca, a nie
    od paskarzy z (za przeproszeniem) Allegro.

    > Wiec to powiedzmy dobra oferta, ale nie jakas rewelacyjna.

    Napisałem, że "Przykład może nie najlepszy, ale na potrzeby wykazania
    parszywemu trollowi jego łgarstw w zupełności wystarczy". Podałem go też
    dlatego, żeby nie wyjść poza owe 20-30 zł. W wyższych abonamentach koszt
    minuty powinien być jeszcze niższy a i telefony bardziej przyzwoite.

    > Dodaj drogie rozmowy przychodzace (naciaganie rodziny i znajomych),
    > niejasny regulamin, 13 stron liczacy - niech sp* z taka oferta :-)

    Niejasny regulamin? Akurat playowe regulaminy i opisy na ich stronach są
    chyba najbardziej czytelne ze wszystkich operatorów, nie tylko komórkowych
    zresztą. Naciąganie rodziny i znajomych? Ech...

    > Summa summarum - smiem twierdzic ze telefony na wolnym rynku sa tanie,
    > rozmowy tez sa tanie, i operatorzy przestali juz doplacac do telefonow.

    Nadal dopłacają, choć tak jak pisałem kilka wątków temu, ciężko teraz trafić
    jakąś ciekawą okazję. Raz, że operatorzy się zlisili, dwa - w tańszych
    abonamentach królują wykastrowane androidy, bez wideorozmów za to z
    dziadowskim aparatem albo ceglaste Nokie.

    JoteR