eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmO tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa › Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
  • Data: 2012-01-24 21:12:26
    Temat: Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" napisał:

    > Ok, ale to czemu potem pisac o tanich telefonach :-)

    Bo ta część pyskówki dotyczyła wypowiedzi trolla, że za 20 - 30 zł to on by
    chciał mieć tysionc pińcet minut.
    Koniec rozdziału.
    O stawce poniżej 20 gr i aparatach za grosze to już następny rozdział.

    > w tym przypadku ceneo podaje dosc wysokie ceny,

    ...czyli niewygodne dla udowodnienia tezy...

    > wiec zajrzalem na allegro :-)

    Jak zawiodą legalne środki, sięga się po usługi oprychów ;->

    > I pare innych pakietow, ktore trzeba wypowiadac, bo inaczej beda platne po
    > paru miesiacach - normalnie czuje sie jak w Erze :-)

    Taki trynd. Na pocieszenie dodam, że to naprawdę jest proste, skoro nawet ja
    te regulaminy w miarę ogarnąłęm i ku mojemu zresztą zaskoczeniu płacę za
    abonamenty (swój i żony) dokładnie tyle, ile z nich wynika, dostając
    dokładnie tyle, ile się spodziewałem. Mało tego, okazało się, że w trakcie
    trwania cyrografu można przejść na niższy kwotowo abonament, pomimo trwania
    tzw. Okresu Zastrzeżonego. Zgodnie z owymi rzekomo pokręconymi regulaminami.

    > No coz - masz tanio, bo oni maja drogo

    Ech...

    > a te telefony u operatorow dziwnie drogie -

    Zależy, jak liczyć. Ale fakt - od roku nie widzę oferty dla siebie. O czym
    zresztą w lutym ub. roku tu pisałem, że był to prawdopodobnie ostatni
    cyrograf, jaki podpisałem. Zobaczymy, czy coś się zmieni przez ten pozostały
    rok.

    JoteR