  • Data: 2015-07-30 17:25:33
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: Pit <n...@s...lonestar.org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.07.2015 szemrany <s...@o...off> napisał/a:

    > No tak, tylko że imho przelewy szybkie przez blue cashe czy inne tego typu
    > protezy mają zasadniczy sens właśnie przy np. zakupie książki, którą
    > potrzebujemy na wczoraj czy opłaceniu abonamentu za telefon (zapomniałem 3
    > tygodnie, zaraz zaraz mi zablokują!) a nie opłat, których dotarcie po 2
    > dniach nie ma znaczenia. Tak mi się wydaje.

    Ale takie "zapłacenie za telefon" czy "zapłacenie za książkę" wymaga
    współpracy po obydwu stronach, jak na przykład T-Mobile nie podpisze
    współpracy z PayPalem, to im przez PayPala za telefon błyskawicznie nie
    zapłacisz. Analogicznie zapłacisz przez BlueCash tylko dlatego, że każdy
    klient operatora komórkowego ma indywidualny nr konta (bo na przekazie nie
    będziesz widniał jako nadawca i tak na prawdę to BlueCash zapłaciło Twój
    rachunek a nie Ty, Ciebie tylko wpisali opisie przelewu :D).
    Niby banał, ale zapłać przez PayPala czy BlueCash na przykład zaległy
    podatek czy ZUS i wyślij potem do ZUS czy US potwierdzenie dokonania
    przelewu (honorowane w urzędzie, sądzie itp.), czy to co niedawno mój
    znajomy miał w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej przy wydawaniu jednego
    drobnego pozwolenia radiowego - uiścił opłatę skarbową puszczając przelew z
    konta żony, a wniosek jest na niego i... dupa "odbił się od okienka",
    usłyszał w urzędzie, że to ON ma uiścić opłatę, a przelew od
    żony/sąsiada/kolegi się nie liczy (ktoś może opłacić coś z góry i za chwilę
    przyjść coś załatwić co wymaga opłaty, albo może przyjść z wnioskiem o
    zwrot opłaty bo jednak się rozmyślił a żadne sprawy pod jego nazwiskiem się
    nie toczą, więc ma nadpłacone i zwrot się należy).