  • Data: 2015-07-29 10:30:57
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-07-29, szemrany <s...@o...off> wrote:

    > Możesz się nie zgadzać, ale:
    > a) pieniądz idzie natychmiast, bo każdy z tych pośredników ma rachunki we
    > wszystkich obsługiwanych bankach i klient robiąc przelew z np. ING na PKO
    > robi de facto do ichniego ING, a oni ze swojego PKO do odbiorcy docelowego
    > - online.

    Idzie? Widziałeś od strony osoby sprzedającej? Bo ja w którymś momencie
    widziałem warunki i stało, że idzie dwa-trzy dni.

    > b) kompletnie mnie czy Kowalskiego jako klienta nie obchodzi mechanizm
    > działania tylko efekt, robię przelew i po 15 sekundach jest u odbiorcy na
    > koncie. Koniec tematu. Wszyscy zadowoleni.

    Nie. Ciebie jako Kowalskiego nie interesuje kiedy u odbiorcy przelew
    dojdzie. Ciebie interesuje, że automat odbiorcy natychmiast wie, że
    zapłaciłeś (czyli nie ma czekania na reakcję człowieka następnego dnia
    roboczego). I dokładnie to jest realizowane: sprzedający od razu dostaje
    potwierdzenie i to potwierdzenie jest przetwarzalne maszynowo.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot