  • 171. Data: 2011-09-05 20:38:28
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    news:j40po9$fai$1@mx1.internetia.pl...

    > Daj spokój - troll nie ma nic mądrego do powiedzenia, to prowokuje
    > i czerpie z tego satysfakcję.
    W przeciwienstwie do tych dwoch debili anonimow?

    PS
    Do ciebie zlamasie doq, nastepnym razem jak sie umawiasz to badz na miejscu,
    bo poki co jestes tchorzliwym zlamasem, szczekajacym jak kundel zza
    klawiszy.

  • 172. Data: 2011-09-05 22:10:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Sep 2011, LEPEK wrote:

    > W dniu 2011-09-03 22:40, Andrzej Lawa pisze:

    [...]
    > Ależ to żaden haczyk. Nie wolno ci przejechać za sygnalizator, jeśli pali się
    > na nim czerwone i nie zezwala ci na to strzałka pod kolorofonem. Obojętnie,
    > czy sygnalizator jest zaraz za skrzyżowaniem, nad przejściem, czy w szczerym
    > polu.

    Ale za to ma znaczenie, czy przypadkiem stoi po lewej stronie.
    Przecież była swojego czasu akcja przestawiania świateł (właśnie z owego
    powodu - wprowadzenia bezwzględnego zakazu "czerwonego") z miejsca
    "obowiązującego" na miejsce "nieobowiązujące".

    > Nie ma tłumaczenia, że światła są "powtórzeniem" - po prostu nie wolno
    > i już.

    E tam.
    Nie wiem czy dzisiejsze przepisy przewidują (z okazji wprowadzenia dla
    oznaczania ruchu pieszych "żółtego migającego pieszego") stawianie
    takich znaków, ale (jeśli jeszcze gdzieś jest) czerwone ewidentnie
    skierowane do danej jezdni za to po lewej IMVHO nadal jest
    "powtórzeniowe".
    Gdzieś się mylę? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 173. Data: 2011-09-05 22:20:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Sep 2011, to wrote:

    > begin Andrzej Lawa

    > Od kiedy pobocze służy do wyprzedzania motorkiem?

    Zarzut brzmiał właśnie że z powodu wyprzedzania poboczem "przybrałby"
    jadącego jezdnią. Nie chodzi o skasowanie tego wyprzedzającego
    poboczem.
    BTW: pobocze aż *tak* wąskie nie jest.
    Za tezę "z głowy czyli z niczego" oberwałem kiedyś we flejmie
    i sprawdziłem (tak w przepisach jak i w realu, w różnych miejscach :>)
    Zakładam że chodzi o "faktyczne pobocze" (wyznaczone), nie pasek
    asfaltu wystający za linię krawędziową jezdni.

    pzdr, Gotfryd

  • 174. Data: 2011-09-05 22:24:10
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Dman-666 wrote:

    > Tak se patrze i patrze jak Jakub Witkowski nawija makaron na uszy:

    > Caly watek toczy sie wlasnie o zachowanie na drodze. Ogolnie wiec
    > teza z zawiscia poniekad sluszna ;)
    > Pytalem bo mnie osobiscie to nie wkrurwia i zastanawia mnie co jest
    > motorem bicia piany u innych wielosladow.

    Strach i zdenerwowanie. Jak Tobie by ktoś ryknął wuwuzelą nad uchem
    to też byś podskoczył.
    Jak kierowcy samochodu ktoś z rykiem śmignie tuż za oknem - może
    nerwowo zareagować.

    > Przyczyny opisywanej przez Ciebie sytuacji:
    >
    > -nowo otwarty odcinek pieeeknej drogi z dwoma pasami ruchu na
    > Cybernetyki. Z racji malej popularnosci wsrod kierowcow aut jest
    > nadal luzny co powoduje, ze stal sie zapewne mekka dla moto

    Wiesz, ja mieszkam w pobliżu takiej "mekki", która jest mekką odkąd
    tu mieszkam.
    Naprawdę nie widzę powodu żeby wszyscy okoliczni mieszkańcy mieli
    cierpieć z powodu religijnej manii kilku łebków na motocyklach.

    Nocny przejazd takiego ryczącego ścigacza przeszkadza lekko licząc
    kilku TYSIĄCOM ludzi. Czaisz? Jeden gostek, który chce sobie zrobić
    dobrze, wkurwia kilka tysięcy ludzi.

    > -zaniedbania higieniczne z Twojej strony ;-) w lecie trzeba starac
    > sie przewidywac takie sytuacje - Gromada bedzie cichym zaulkiem
    > zawsze... za wyjatkiem lata kiedy to trzeba szukac hotelu gdzies na
    > boku.
    >
    > -ogolnie moto tak ma z racji konstrukcji - trzeba sie przyzwyczaic.

    No to tylko na tor z tym badziewiem, skoro nie można go skonstruować
    tak żeby nie przeszkadzało innym.

    Gówno też ma to do siebie "z konstrukcji" że śmierdzi - dlatego nie
    wolno wylewać szamba na ulice.

    > Zasadniczo nie mozesz nakazac kierownikowi, ze ma nie zapierdalac do
    > odciecia - po to kupil te zabawke.

    Jeśli można zakazać wjazdu ciężarówkom, to równie dobrze można
    zakazać wjazdu motocyklom...

    > Poza tym jest jeszcze ciut naciagany aspekt bezpieczenstwa
    > kierownikow na moto, cytujac jednego precla - Loud pipes save lifes ;)

    Pierdu smerdu, ciekaw jestem jak te "Loud pipes save lifes" - o
    północy, gdy na drodze jest już na tyle pusto, że mogą pomykać do
    odcięcia. Odpędzają nietoperze bojowe?

    Każdy taki motocyklista powinien sobie pojeździć pół godziny
    nieprzepisowo, BEZ kasku - od razu odechciałoby mu się "jazdy do
    odcięcia", jakby własne uszy skatował tym rykiem. Albo jeszcze
    lepiej - obowiązkowe kaski z otworami, na uszy ;-)

    Wczoraj fajną akcję widziałem, o 8 rano - pod blokiem parkują 2
    jakieś turystyki, BMW i honda bodajże.
    No i jeden rano chciał wyjechać, ale zdaje się że coś ma zwalone
    to moto, bo musiał (chciał?) po uruchomieniu przegazówkę zrobić.
    Ryknął trzy razy, obudził cały blok, szykował się do odjazdu,
    jedna młoda kobitka wyleciała, i krzycząc coś o dziecku z kopa mu w
    dupę przyładowała.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 175. Data: 2011-09-05 22:24:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Sep 2011, PlaMa wrote:

    > bo mnie właśnie wyprzedzał... WYPRZEDZAŁ MNIE NA MOIM PASIE!

    Khm...
    Do PM i Andrzeja dołożę kolejne pytanie: dajesz słowo, uczciwie
    wsparte swoją najlepszą pamięcią, że nigdy nie wyprzedziłeś
    rowerzysty na JEGO PASIE?

    pzdr, Gotfryd
    (zdecydowanie przeciwnik wersji "jechać rowerem cały czas środkiem
    pasa", wiem że są tacy)

  • 176. Data: 2011-09-05 22:29:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Khm...
    > Do PM i Andrzeja dołożę kolejne pytanie: dajesz słowo, uczciwie
    > wsparte swoją najlepszą pamięcią, że nigdy nie wyprzedziłeś
    > rowerzysty na JEGO PASIE?

    Znaczy poboczem?
    Tam nie wolno jeździć samochodom, a co dopiero wyprzedzać nim..... ;-)

  • 177. Data: 2011-09-05 22:38:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Bzdura - zależy to od prędkości "przyziemienia" i kilku innych
    > kwestii...

    > Tak, w szczególności serce, wątroba itd.

    Pamiętaj, że przeszczepia się głównie nerki. Przeszczepy serca czy
    wątroby to mały odsetek. Lista oczekujących na nerkę to kilka tysięcy,
    na wątrobę czy serce to kilkadziesiąt-stokilkadziesiąt osób.

    Poltransplant jak pisze o przeszczepach, to też zawsze płynnie
    przechodzi do nerek i głównie o nich pisze.

    W przypadku serca to dlatego, że i liczba potrzebujących mniejsza, a i
    trudniej dożyć. W przypadku wątroby - łatwiej o dawcę spokrewnionego -
    i trudniej też zgodność dobrać od niespokrewnionego.

    A w przypadku motocyklistów niestety nerki łatwo obtłuc tak że się do
    niczego nie nadają.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 178. Data: 2011-09-05 22:39:11
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Lew2 wrote:

    > Niestety nie pamiętam numeru. Było to chyba w Auto Świat. Według
    > ankiety za najniebezpieczniejsze zachowanie na drodze uznali kierowcy
    > blokowanie lewego pasa. W tym wypadku się to potwierdza. Przez tych
    > kretynów blokujących lewy pas motocykliści musieli

    musieli, bo? ktoś ich zmuszał?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 179. Data: 2011-09-05 23:33:40
    Temat: Re: [OT] Drodzy dawcy ...
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1109052206190.1612@quad>:

> [...]
    > takich znaków, ale (jeśli jeszcze gdzieś jest) czerwone ewidentnie
    > skierowane do danej jezdni za to po lewej IMVHO nadal jest

    Ja od jakiegoś czasu testuję przepisy o znakach E-17a/E-18a vs D-42/D-43.

    Znaczy wiem z CB, że suszą, widzę, że rękę z czymś wyciągają i na ekranik
    patrzą, a ja zawsze w okolicach 95 km/h na liczniku mam (jest D-42 potem
    E-18a/E-17a, znowu E-18a/E-17a i potem E-18a/D-43

    > Gdzieś się mylę? ;)

    Mnie wychodzi, że "Jeżeli obszar zabudowany obejmuje sąsiadujące
    miejscowości...", choc może za wolno jeżdże tam i przekroczenie o 30-50 km/h
    to za mało, bo "chętnych" mają zawsze.

    --
    Tomasz Nycz

  • 180. Data: 2011-09-06 01:01:16
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > W przeciwienstwie do tych dwoch debili anonimow?

    Co się tak denerwujesz? Ciasteczka do buzi nikt Ci dzisiaj nie podał?

    > PS
    > Do ciebie zlamasie doq,

    A tak konkretniej, to co ma złamane?

    > nastepnym razem jak sie umawiasz
    > to badz na miejscu,

    Odrzucił Twoje zaloty, czy o co chodzi? ;)

    > bo poki co jestes tchorzliwym zlamasem,

    Powtarzasz się. Złamas już był.

    > szczekajacym jak kundel
    > zza klawiszy.

    Nieźle trzeba przyćpać, żeby widzieć psy szczekające zza klawiatury.
    Chociaż w sumie to by wyjaśniało, dlaczego wypisujesz tu takie
    idiotyzmy. :>