  • Data: 2019-05-05 20:32:47
    Temat: Re: [OT] Czy reszta grupy też ma problemy z serwerem Atman?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > Zachowanie nie wskazywało, za długo było i za jednolicie.

    Jak miejsce się skończyło, to będzie throttle, aż się nie zwolni, a samo
    może się nie zwolnić :)

    > 502...

    > 200...

    No to tak samo.

    > Ale to wtedy było, nie teraz.

    Tak... może się nie wstrzeliłem w moment.

    > OK, zaciągnę parę GB, chodzi o to, bym czasem w poszukianiach (pewnego
    > serwera o wytrzymałym połączeniu) czegoś do binarek...

    Na chmurce nie ma binarek. To tylko pl.* i alt.pl.*.

    > Tyle, że nie wiem, czy jest INN pod Windę,

    Pewnie nie.

    > Chyba, że jakiś Cygwin, etc.

    To zły pomysł, nie wiem czy ktokolwiek w ogóle testował taką konfigurację.
    Zawsze możesz postawić wirtualkę (np. VirtualBox).

    84 TB? Na bogato...

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika