  • Data: 2019-05-05 14:32:20
    Temat: Re: [OT] Czy reszta grupy też ma problemy z serwerem Atman?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > Ale już mogli by tampodpiąć "przera techniczna", a nie "niedostępny"...

    Throttle może być automatyczne, jak się np. skończy miejsce na dysku albo
    loadavg wzrośnie.

    > Na wszystkich 4 próbowałem. IP6 przez chwilę się odezwał, a potem znów 400
    > Nie ma mnie.

    Dziwne. U mnie normalnie działa, jeden IP daje 502, drugi 200. 400 jest
    tymczasowe, nie zależy od Twojego IP.

    > Ale czy wytrzyma obciążenie, bywa, żeprzysysam się i zdrowo ciągnę...?

    Wytrzyma.

    > Próbowałm DNEWS-a obłaskawić, ale ma tak nieintuicyjną konfigurację...
    > wyleciał. Chcialem jego użyć (widziałem na kilku normalnych
    > newsserwerach DNEWSa właśnie)

    Ja widziałem na jednym. Ogólnie standardem jest INN.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika