  • Data: 2019-05-05 17:24:13
    Temat: Re: [OT] Czy reszta grupy też ma problemy z serwerem Atman?
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    news:29cae817-bca8-41b0-8bc2-29194dfd5422@trust.no1.
    ..
    > HF5BS <v...@i...pl> wrote:
    > Throttle może być automatyczne, jak się np. skończy miejsce na dysku albo
    > loadavg wzrośnie.

    Zachowanie nie wskazywało, za długo było i za jednolicie.

    A sobie spróbuję teraz...

    >>> news.atman.pl has address 217.17.47.18

    502...

    >>> news.atman.pl has address 217.17.47.19

    200...

    >>> news.atman.pl has IPv6 address 2001:1a68:0:4::3

    timeout

    >>> news.atman.pl has IPv6 address 2001:1a68:0:4::4

    timeout... A poprzednio łączyło...
    na nazwę - ołączyło po kilkunastu sekundach. Ponieważ zapytanie rozwiązuje
    mi się na IP6, to pewnie ostatnia opcja na numer by zadziałała.

    > Dziwne. U mnie normalnie działa, jeden IP daje 502, drugi 200. 400 jest
    > tymczasowe, nie zależy od Twojego IP.

    Ale to wtedy było, nie teraz.

    > Wytrzyma.

    OK, zaciągnę parę GB, chodzi o to, bym czasem w poszukianiach (pewnego
    serwera o wytrzymałym połączeniu) czegoś do binarek...

    > Ja widziałem na jednym. Ogólnie standardem jest INN.

    Tyle, że nie wiem, czy jest INN pod Windę, bo DNEWS jak najbadziej tak. A na
    inny sys będę mógł sobie pozwolić, jak obstaluję osobną maszynę do niego.
    Chyba, że jakiś Cygwin, etc., Aby mieć wszystko w jednym miejscu, lub
    inaczej, w jakiś wygodny sposób. Mam po kilku latach zamiar, przywrócić do
    życia swój stary komp, gdzie mam 6 portów SATA, więc x14 TB da zerówkę o
    "masie" 84 TB, zasadniczo, do prac z odzyskiem danych, ale całej pojemności
    nie wykorzystam, to porobię trochę backupów Internetu :) Na dziś mam 2.5 GB
    RAM, docelowo chcę dać max - 8GB, pro, jak się uda, Quad Extreme pod socket
    775, znalazłem Xeona, który ruszy w mojej płycie. To będzie komp na kolejne
    lata, wprawdzie RoHS, ale Ultra Durable, więc kondzioły raczej mi się nie
    wysmarczą. W jednej płycie się wysmarkały, 18 sztuk poszło do wymiany. Tyle
    planów na przyszłość.