    From: z <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [OT] Czy na Ipadzie nie da się normalnie wyświetlić PDFa?
    Date: Wed, 03 Oct 2012 12:09:37 +0200

    W dniu 2012-10-03 11:32, Waldek Godel pisze:

    > A potem jeden z drugim, który jest na tyle leniwy, że nawet nie chce mu się
    > spojrzeć jak to wygląda, trzepie pianę w internecie.

    Dzięki za wyjaśnienia ;-) Teraz już wiem że "ładna pani" z sejmu
    wciskała mi kit o "lepszości" bitmapy w pdfie. Chciałem po prostu
    wykorzystać do druku wzory pism urzędowych z DU. Niestety musiałem te
    wszystkie druki składać mozolnie jeszcze raz żeby to się nadawało do
    druku. Teraz wiem że powodem tego jest to że są tam już "drogie maszyny"
    których "nie wolno" zastąpić jakimś pecetem.
    Niestety teraz cierpi na tym pewna firma co produkuje tablety, które
    wymiękają przy takim sposobie organizacji pracy. :-)