  • Data: 2012-10-03 15:56:57
    Temat: Re: [OT] Czy na Ipadzie nie da się normalnie wyświetlić PDFa?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.10.2012 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Owszem, nie (c)
    > Projekty i druki robocze piszą (p)osłowie i osoby z ich sekretariatu, dla
    > których statystycznie obsługa Worda to i tak wielkie osiągnięcie.

    Ja wiem że problem jest "systemowy". Ale skoro od obywateli można wymagać
    do kontaktu z państwową instytucją dedykowanego softu z formatkami,
    to dlaczego nie wprowadzić systemowej organizacji dla sraczki ustawowej?
    Jaki problem? Word to skomplikowany program (właściwie nie wiadomo do
    czego). Do masowej produkcji przepisów, wystarczy coś znacznie prostszego,
    dedykowanego, z kontrolą wersji, autoryzacją zmian, itd.
    Przecież takie systemy obiegu dokumentów, działają od wielu lat.

    > Tymczasem porządny skład dokumentów, żeby na końcu wyglądały tak jak
    > powinny to rzecz dużo bardziej skomplikowana. I prawie, że nieosiągalna dla
    > Worda. Tzn nieosiągalna przy sensownym nakładzie pracy.

    Nie, to że Word się nie nadaje do pisania i składu tekstów, nie znaczy że
    się nie da utrzymać jakości wytwarzanych dokumentów.

    --
    kakmaratgmaildotcom