  • Data: 2012-10-03 18:36:33
    Temat: Re: [OT] Czy na Ipadzie nie da się normalnie wyświetlić PDFa?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "z" napisał:

    > Uspokój się bo żyłka jest delikatna :-)

    To po co te pisiacke wrzutki?

    > http://applemania.pl/2010/05/22/wszystko-co-powinien
    es-wiedziec-o-czytaniu-na-ipadzie

    > Tu piszą że aby czytać PDF na Ipadzie trzeba użyć dodatkowego
    > (płatnego) programu. Co za tym idzie trzeba go umieć zakupić
    > zainstalować, odpalić :-)

    Z całym szacunkiem pozwolę sobie nie uwierzyć. Z Acrobatem miałem do
    czynienia na Macach zanim jeszcze pecety dorobiły się zdatnego do użytku
    systemu, więc nie uwierzę, że Adobe nagle "zapomniało" o swoich
    korzeniach.

    > Czyj to był pomysł z tymi sprzętami? I to w kontekście wykluczenia
    > informatycznego iPOsłów ;-)

    Ale z czym tak naprawdę miał problem poseł Piecha? Nie dostał tych
    dokumentów, dostał ale nie umiał znaleźć czy znalazł ale nie umiał
    przeczytać? Bo z pseudodziennikarskiego bełkotu nic nie wynika.

    > PS. Wiem. To pewnie krecia robota Kaczyńskiego albo innego oszołoma

    To na pewno ONI.

    JoteR