  • Data: 2010-09-03 06:03:57
    Temat: Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Saiko Kila"
    >Ja dowodzę że może być przydatny - przecież wystarczy jeden przykład.

    No właśnie nie. Pisałeś, że będzie przydatny, a nie że może być.
    I to jest ta różnica.

    >dałem tylko jeden z kilku które doświadczyłem (inne wiążą się głównie z
    >grami, choć zwykłe kopiowanie obrazu, backupu, też jest szybsze).
    >Osobiście uważam że jeśli człowiek nie jest pewien że potrzebuje tego
    >RAIDa to nie powinien próbować. Czyli jeśli tylko mu się wydaje, to nie.

    O. I to jest coś, pod czym mogę się obiema rękoma podpisać.

    >Natomiast jestem za tym żeby spróbował każdy kto myśli że mu się to
    >przyda - najwyżej zacznie cenić sobie niezawodność. Użycie komputera to
    >też zabawa, nie?

    Nie. Podobnie jak używanie odkurzacza, czy piekarnika. (pomijając
    szczególne przypadki).

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |