  • Data: 2010-09-03 07:32:27
    Temat: Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 08:07:23 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

    > Skanowanie antywirusem dużo bardziej przypomina "normalną pracę"
    > (rozumianą jako jakieś WWW, poczta, ofisopodobne wynalazki, trochę
    > gier). Zwłaszcza, że aby odczuć zysk z AID-0 trzeba mieć ciągłe odczyty,
    > co oznacza, że fragmentacja filesystemu może położyć zysk z AID-0 na
    > łopatki. (zresztą nie tylko z AID-0).

    OK. Niech i tak będzie, że panująca u mnie sytuacja (często przerzucanie i
    obrabianie sporych plików) jest nienormalną pracą.

    [ Foreman: If we don't stop the nerve deterioration quickly, he'll be ]
    [ paralyzed for life. House: Well, luckily, at this rate that should only ]
    [ last about a week. ("House M.D. 1x13 Cursed") ]