  • Data: 2011-05-13 11:00:02
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek Borowski napisał:

    > Tak. Slowo klucz - osobisty.

    W takim razie muszę znów zadać pytanie, dlaczego najlepszy przegrał
    tak sromotnie z gorszymi?

    Gdyby słowem klucz było "domowy", to bym się zgodził. Troche mnie zawsze
    dziwiło często wtedy używane określenie "komputer domowy" -- w założeniu
    wymagało się od niego mniej niż od osobistego, choć przecież dom to coś
    więcej niż jedna osoba. No i ten domowy komputer niektórzy traktowali
    jako osobisty.

    > Nie.

    Notuję jako zdanie odrębne. Padały tu stwierdzenia, że tak.

    > Ty nie miales zadnych pytan, tylko nieuzasadniano oparta na guscie
    > krytyke.

    Krytykę też. Ale skoro "opartą na guscie", to przecież nie "nieuzasadnioną".
    Co to w ogóle ma być "nieuzasadniona krytyka"? Coś mi to pachnie klimatem
    lat osiemdziesiątych.

    > Rozwiazania stostowane w Amidze wyprzedzaly swoja epoke i to zarowno
    > hardware jak i software.

    Jak wyprzedzały, to były najlepsze, nie?

    > Nie mozna powiedziec ze wszystkie byly innowacyjne, bo wiekszosc
    > bazowala na juz istniejacych pomyslach,

    Jeśli bazowała na istniejących pomysłach, to jak wyprzedzała?

    > ale jaka calosc byla to rewelacja jak na komputer osobisty ktory
    > musial byc ograniczony cenowo

    Komputer domowy miał pełnić również taką rolę -- dawać namiastkę dzałań
    na "dorosłym" sprzęcie, choć na innym, przystępnym, poziomie cenowym.
    A co za tym idzie, z zupełnie inną jakością.

    > - pamietaj ze to nie byla workstacja w stylu nexta.
    > (ktory to sprzet tez wyprzedzal swoja epoke).

    Ja się nawet mogę zgodzić na workstację --jeśli ktoś na przykład miał
    takie work, że robił w stacji telewizyjnej. Przy tak niskich wymaganiach
    jakie wymuszał standard TV, mógł być to wystarczający system. A nexta,
    to chyba nie da się do żadnej branży przypisać. Statystycznie, to on
    był do niczego.

    --
    Jarek