  • Data: 2011-05-16 10:22:57
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Artur(m) napisał:

    > A Polacy nawet nie w długim okresie.
    > Byliśmy 10 potęga światową, a gdybyśmy mieli 3mld ludzi bylibyśmy
    > i bez MałoCetunga potęgą. Myślisz że Gomułka był gorszym Jasnowidzem
    > Ja uważam, że gdybyś wysłuchał wszystkich przemówień na plenach,
    > zjazdach naradach byłbyś również zachwycony tow. Wiesławem.

    Każdy oczywiście może uważać co chce, na tyle, na ile mu możliwości
    intelektualne pozwalają. Przemówień tow. Wiesława trochę wysłucałem,
    choć oczywiście nie wszystkich. Jasnowidzem był marnym -- na szczęście
    niewiele się spełniło z tego co obiecywał. Ten drugi, ten od liczenia
    potęg, wcale nie był lepszy. Tyle że mu się udało lud prosty do tej
    dziesiątki przekonać, niektórzy wierzą w mią do dzisiaj.

    --
    Jarek