  • Data: 2011-05-12 22:25:41
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marcin Wasilewski napisał:

    > I tak źle i tak niedobrze? Odnoszę wrażenie, że ta Amiga zawadza Ci jak
    > gówno w gaciach i jakąś schizę na tym punkcie masz. Koledzy się z ciebie
    > kiedyś nabijali, że peceta miałeś i teraz musisz odreagować? EOT, bo taki
    > sposób dyskusji nie ma najmniejszego sensu.

    Skąd, jeszcze tydzień temu o Amidze wiedziałem tyle, że była. A teraz
    dopiero dowiaduję się konkretnych rzeczy. Próbuję je uporządkować.
    Wcześniej poinformowano mnie, że to był w chwili powstania najlepszy
    komputer osobisty z najlepszym systemem operacyjnym. I że wszyscy
    później kopiowali te najlepsze rozwiązania. W świetle tych informacji
    moje pytanie nie było bezpodstawne.

    --
    Jarek