  • Data: 2011-05-12 14:03:25
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: MoonWolf <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz denied rebel lies:

    > Coś zmyślasz.

    Nie pamiętam już dokładnie - pamiętam tego memmakera. Ale pamiętam też
    menu startowe. Wtedy miałem sporo gier z różnych czasów - część
    wymagała EMS, część XMS, część coś się źle czuła jak się
    przekombinowało. Win3.11 też coś burczały w niektórych przypadkach.
    Pamiętam, że były z tym jakiś czas problemy.

    Nie wspominam jak to wyglądało od strony programisty. Kiedyś (z Top
    Secretu chyba) zanabyłem dokumentację obsługi driverów do pamięci.
    Kryminał.

    > Bez restartu. Bo i po co?

    No u mnie jakoś się nie dało przez pewien czas. Potem przestało mieć to
    znaczenie. A ja przestałem grać.

    > Ale Ty wyrzuciłeś Amisię za czasów DOOMa - bardzo to dziwne.

    Ja Amigę odłożyłem na półkę gdzieś w okolicach, hmm... '93, '94?
    Jedną z ostatnich gier byli settlersi (ładniej wyglądała ta gra na
    Amidze niż na PC).

    > A ja używam Windows XP ponieważ aplikacje, których potrzebuję
    > działają tylko i wyłacznie w Windows i XP im wystarczy.

    Co kto lubi i potrzebuje.

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Can I eat this green slime?