  • Data: 2011-05-08 22:31:17
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Oni posiadali w ofercie wyłacznie skopane wersje BASICa. A potem kupili
    > za pare $ klon CP/M i reszta świata dorabia im bajke o wizjonerstwie.

    Zrozumieli ile umieli z CP/M-a, zrozumieli ile umieli z Uniksa w jego
    wczesnej wersji i sklecili DOS-a. Bootloader w zasadzie, bo bez
    sensownej obsługi procesów i współdzielenia pamięci operacyjnej na miano
    systemu operacyjnego toto nie zasługiwało.
    Potem było zrzynanie z Maca (wcześniej z Xeroksa - ale Apple od Xeroksa
    pomysły legalnie kupiło, Wiluś je po prostu próbował podpierdolić -
    słynny proces o kosz...), żeby nie dorwali luzaka z zespołu robiącego
    VMS-a to Win NT i jego kolejne wersje (XT, Vista o której sam M$
    najchętniej by zapomniał i Win 7 plus poboczne dystrybucje serwerowe) by
    po prostu nie powstały.

    A pierdolnik w kodzie i dokumentacji mają chyba porównywalny z firmami -
    krzakami. Ostatnio się przekonałem że można mieć większy - firma robiąca
    specjalistyczne oprogramowanie w dokumentacji wersji z końca 2010 roku
    zamieszcza zrzuty ekranów datowane na 2003 rok - i nijak nie przystające
    do niczego współczesnego. Więc małomientki nie jest taki najgorszy!

    --
    Darek