  • 11. Data: 2010-04-01 16:00:56
    Temat: Re: [OT] A co sie dzieje z Czarkiem?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-01 17:27:23 +0200, "Polon" <P...@o...pl> said:

    > Moze zacznij rozumiec co sam piszesz najpierw?
    No z tym raczej problemów nie mam. W przeciwieństwie do Ciebie.

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, ze Tomikiru wstydzi sie swojego ojca?
    Bo się nie podpisuje nazwiskiem. Znaczy, że wstydzi się nazwiska.
    Znaczy, że wstydzi się swojego ojca.

    > I jeszcze twierdzisz, ze nikogo nie obrazasz?
    W którym miejscu napisałem coś obelżywego?

    > Chcesz komus przysrac wiec obrazasz jego rodzine...
    O jego rodzinie nie wspomniałem. Masz halucynacje i omamy wzrokowe.

    > Chamskie to i prostackie.
    Zakładając, że żaden z zarzutów nie jest prawdziwy, to ani chamskie,
    ani prostackie.

    > Wstydz sie panie Jerzy Ardziński.
    Nie mam czego.

    > Polon
    Ciebie też się to tyczy. Z tym wstydem, bez urazy.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-04-01 16:23:10
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Polon" <P...@o...pl> napisał:

    > *** a przepraszam bardzo. Co masz mi do zarzucenia w kwestii kultury
    > wypowiedzi?

    Tomikiru zachował się po chamsku, a Ty zamiast to chamstwo potępić -
    zarzucasz tym, którzy zareagowali prostactwo i trollowanie.

    > *** Jasna sprawa. Timikiru zachowal sie po chamsku ale to wcale nie
    oznacza,
    > ze dorosly facet jakim jest Jerzy Ardzinski moze obrazac jego ojca.
    >[...]

    A gdzie tu widzisz obrażanie? Z tym wstydzeniem sie ojca strzał byl raczej
    nietrafiony (JA też nie podpisuje listów swoim nazwiskiem) ale nic
    obraźliwego - zwłaszcza dla ojca - w tym nie bylo.
    Pytanie bylo retoryczne - nie oczekuję odpowiedzi ani jakiejkolwiek
    kontynuacji tego żenującego wątku.

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 13. Data: 2010-04-01 17:00:57
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-01 18:23:10 +0200, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> said:

    > Z tym wstydzeniem sie ojca strzał byl raczej
    > nietrafiony (JA też nie podpisuje listów swoim nazwiskiem)
    Gwoli wyjaśnienia.
    Poniżej masz link do strony, na której jest moje imię i nazwisko.
    Tajemnicy żadnej nie robię.
    Natomiast wyśledzić tomikiru to już wyższa szkoła jazdy, Polona zresztą też.

  • 14. Data: 2010-04-01 17:13:30
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 09:36:49 +0100, "Polon" <P...@o...pl> wrote:

    Polon, anonimie jeden. Trafiłeś kulą w płot - akurat tomikru vel.
    kamacie co tu wpadnie to obraża i znalazł sobie drugiego troloanonima
    jako samozwańczego obrońcę ;) Weź, zanim następny raz głupio się
    odezwiesz, wybadaj teren przed kompromitacją.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 15. Data: 2010-04-01 17:56:50
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:

> [...]
    > Tajemnicy żadnej nie robię.
    > Natomiast wyśledzić tomikiru to już wyższa szkoła jazdy, Polona zresztą

    Twoje nazwisko doskonale znam, zresztą jeśli mnie pamięć nie myli
    spotkaliśmy się kiedyś przed laty osobiście na jednym z plenerów
    pl.rec.foto. Tym niemniej - listy na grupę podpisujesz od pewnego czasu
    inicjałami - zaś Tomikiru podpisał pełnym imieniem. Nie wydaje mi się, aby
    którykolwiek z tych sposobów podpisywania był w jakikolwiek sposób lepszy od
    drugiego (a oba uważam za jak najbardziej dopuszczalne).
    Jestem przeciw chamstwu które okazał Tomikiru w swoim liście, ale uważam, ze
    użyty do jego zwalczania argument o wstydzeniu się ojca nie był trafny.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 16. Data: 2010-04-01 18:39:15
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-01 19:56:50 +0200, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> said:

    > Jestem przeciw chamstwu które okazał Tomikiru w swoim liście, ale uważam, ze
    > użyty do jego zwalczania argument o wstydzeniu się ojca nie był trafny.

    Masz słuszność.
    Z tym, że argumentem było "szambo" i nauka pisania.
    Poza tym ruszyło mnie delikatnie że anonim łączy cudze nazwisko z
    epitetem. I imho różnica polega na tym, że Czarkowi można nadać "z
    imienia i nazwiska", a takiemu tomikiru Maćkowi, tylko z ksywy i
    imienia.
    I tylko dla tego dodałem to niefortunne "wstydzenie się".

  • 17. Data: 2010-04-02 07:08:03
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-01 18:00, JA pisze:
    [...]
    > Nie mam czego.

    > Ciebie też się to tyczy. Z tym wstydem, bez urazy.

    Polon to taki bot newsowy, ostatnio jego wypowiedzi zrobiły się
    wyjątkowo tendencyjne, pewnie wymaga upgradu. Tak więc do tego czasu daj
    sobie spokój:)

    A.

  • 18. Data: 2010-04-03 19:18:30
    Od: u...@p...onet.pl

    > UĹźytkownik "Jacek_P" <..

    > nie wywoływac śmierdziela dybowskiego z lasu
    > Maciej

    Trolle powylazily z jam. Wiosna blisko.
    Satnislaw Matyska

  • 19. Data: 2010-04-05 15:46:30
    Temat: Re: A co sie dzieje z Czarkiem?
    Od: "http://wszystkoplynie.blogspot.com/" <m...@g...com>

    > Chyba nie w głowie mu teraz usenet

    Jest jaki jest, ja tam go lubiłem i trzymam za niego kciuki :)

    Marcin Mikulski, Warszawa :)

  • 20. Data: 2010-04-06 19:39:52
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 5 Kwi, 17:46, "http://wszystkoplynie.blogspot.com/"
    <m...@g...com> wrote:

    > Jest jaki jest, ja tam go lubiłem i trzymam za niego kciuki :)
    >
    > Marcin Mikulski, Warszawa :)

    A ja mógłbym napisać, jaki główny temat wątku taki jego poziom.
    Sobie jakoś zasłużył.
    Sławek