  • 1. Data: 2010-03-30 14:26:26
    Temat: [OT] A co sie dzieje z Czarkiem?
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Tym co na aparaty cyfrowe mowi syfrowe i sprzedaje uzywane ksiazki.

    Troche mi go brakuje na grupie...

    Polon

  • 2. Data: 2010-03-30 16:31:40
    Temat: Re: [OT] A co sie dzieje z Czarkiem?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Polon napisal:
    > Tym co na aparaty cyfrowe mowi syfrowe i sprzedaje uzywane ksiazki.
    > Troche mi go brakuje na grupie...

    Sadząc z jego poprzednich maili i dziwacznych wtrętów ni w pięć, ni w dziewięć,
    podpisywanych przez jakąś rozwścieczoną damę, można przypuszczać, że broni swej
    reduty Ordona przed atakiem pazernej eks- i odpowiednio ustawionej przez nią
    wspólnej pierwszej pochodnej. Chyba nie w głowie mu teraz usenet

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-03-31 03:09:13
    Od: "tomikiru" <t...@g...com>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > nią
    > wspólnej pierwszej pochodnej. Chyba nie w głowie mu teraz usenet

    nie wywoływac śmierdziela dybowskiego z lasu

    Maciej

  • 4. Data: 2010-03-31 08:52:04
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-30 16:26, Polon pisze:
    > Tym co na aparaty cyfrowe mowi syfrowe i sprzedaje uzywane ksiazki.
    >
    > Troche mi go brakuje na grupie...

    Świat schodzi na psy, zamiast Czarka jet Polon.

    A.

  • 5. Data: 2010-03-31 16:56:51
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-31 05:09:13 +0200, "tomikiru" <t...@g...com> said:

    > nie wywoływac śmierdziela dybowskiego z lasu

    W jakim to szambie uczą pisać nazwiska z małej litery?

    Dybowski przynajmniej nie wstydzi się swojego ojca.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-04-01 08:36:49
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > W jakim to szambie uczą pisać nazwiska z małej litery?
    >
    > Dybowski przynajmniej nie wstydzi się swojego ojca.

    Znasz osobiscie tomikiru?
    Znasz jego ojca?

    Nie?

    To laskawie odp..ol sie od jego rodziny.

    Oburzaja mnie prostaki i trolle, ktore pozwalaja sobie na obrazanie rodzin
    uczestnikow usenetu.

    Nizej juz nie nie mozna upasc.

    Polon

  • 7. Data: 2010-04-01 13:30:34
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Polon" <P...@o...pl> napisał:

> [...]
    >
    > To laskawie odp..ol sie od jego rodziny.
    >
    > Oburzaja mnie prostaki i trolle, ktore pozwalaja sobie na obrazanie rodzin

    Te ostatnie zdania odnieś do siebie i Tomikiru. Był jeszcze taki jeden o
    podobnie żenujacym poziomie kultury wypowiedzi - chyba 'Kamacie' sie
    podpisywał. Czarek Dybowski zachowywał sie często w sposób kontrowersyjny,
    zdarzało mu się pzrekraczać granice dobrego smaku, ale określanie go mianem
    'śmierdziel' jest po prostu szczytem chamstwa, które należy konsekwentnie
    zwalczać, a nie brać w obronę.

    --
    Bez pozdrowień
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 8. Data: 2010-04-01 14:32:27
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-01 10:36:49 +0200, "Polon" <P...@o...pl> said:

    > Nie?
    >
    > To laskawie odp..ol sie od jego rodziny.

    Jeżeli się wstydzi nazwiska swojego ojca, to w czym problem?

    > Oburzaja mnie prostaki i trolle, ktore pozwalaja sobie na obrazanie
    > rodzin uczestnikow usenetu.

    A mnie oburzają prostacy, co plują w niewybrednych słowach na innych
    nie znając ich.

    Ja nikogo nie obraziłem. Napisałem tylko, że ktoś się kogoś wstydzi. Że
    jest źle wychowany, bo nazwisko pisze z małej litery.
    Najwyższy czas zacząć rozumieć to co inni piszą. A jak mnie nie lubisz,
    to jest coś takiego jak KF, nie będziesz musiał mnie czytać.

  • 9. Data: 2010-04-01 15:27:23
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

> [...]
    > Najwyższy czas zacząć rozumieć to co inni piszą. A jak mnie nie lubisz, to
    > jest coś takiego jak KF, nie będziesz musiał mnie czytać.

    Moze zacznij rozumiec co sam piszesz najpierw?

    Na jakiej podstawie twierdzisz, ze Tomikiru wstydzi sie swojego ojca?

    I jeszcze twierdzisz, ze nikogo nie obrazasz?

    Chcesz komus przysrac wiec obrazasz jego rodzine...

    Chamskie to i prostackie.

    Wstydz sie panie Jerzy Ardziński.

    Polon

  • 10. Data: 2010-04-01 15:31:03
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Te ostatnie zdania odnieś do siebie i Tomikiru.

    *** a przepraszam bardzo. Co masz mi do zarzucenia w kwestii kultury
    wypowiedzi?

> [...]
    > mianem
    > 'śmierdziel' jest po prostu szczytem chamstwa, które należy konsekwentnie

    *** Jasna sprawa. Timikiru zachowal sie po chamsku ale to wcale nie oznacza,
    ze dorosly facet jakim jest Jerzy Ardzinski moze obrazac jego ojca.

    Polon