  • Data: 2010-10-30 11:25:43
    Temat: Re: [OT]
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-28 15:31:25 +0200, "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> said:

    > Spójrz na to inaczej, bardziej terapeutcznie.
    > Każdy ma dni, gdy jest zdołowany, myśli - jestem do dupy, bez sensu i
    > do tego głupi.

    A możemy się umówić, że bywają tacy ludzie?
    "Każdy" wydaje mi się zbyt odważne.
    ;-)

    > Wówczas otwiera taką stronę, czyta i jest mu lepiej - są przecież, jak
    > widać, gorsi, kompletnie kopnięci. :)

    No, to pisałem, że podziwiam. :)
    Zaś by się dowartościować wystarczy przeczytać coś z dowolnego dużego
    portalu - nie musi być to portal sprawnych umysłowo inaczej. A chandry
    leczę tym:

    <http://dlaczegonienapalm.wordpress.com/>

    :-)

    --