  • Data: 2010-10-30 20:59:13
    Temat: Re: [OT]
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-30 15:16:23 +0200, "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Sorry, ale nie bardzo. Jestem zdeklarowanym heterykiem. :))

    Wybaczam odmowę - wprawdzie w facetami to na piwo/wódkę się umawiam,
    ale jeśli się boisz...
    ;-)))

    > Jakieś to mało zabawne

    Sprawni umysłowo inaczej będą musieli w takim razie swoje idiotyzmy
    tworzyć dowcipniej.
    Ale ponieważ poczucie humoru jest funkcją inteligencji, przeto się nie
    przejmuję, gdy kogoś nie śmieszy.
    :-)

    > W ogóle to kiepski IMO temat do żartów

    Każdy temat jest dobry, o ile nie jest się z PiS, albo potrafi się
    dystansować od żartu nie traktować go jak wyimka z podręcznika
    historii. No i, oczywiście, o ile żart jest tynfa wart.

    Leczu odbiegliśmy za bardzo do tematyki grupy i za bardzo do polityki
    się zbliżamy, więc pozwolę sobie zasugerować EOT.
    :-)

    --
    Bydlę