  • Data: 2012-04-30 12:02:19
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek Godel" 1...@l...institute.com

    > Uparłeś się koniecznie podtrzymać stereotyp kieleckiego buraka?

    Diabli wiedzą, skąd bierze się chęć okradania w majestacie prawa,
    ale zazwyczaj przykład idzie z góry, a że wielcy władcy kradną
    i oszukują nagminnie, więc i palanty takie jak Era kradną.

    Kaczyńskie nie wpuściły mnie na spotkanie z wyborcami -- opłacone
    przez wyborców i przygotowane wyborcom. Innych swych nadzorców,
    pielęgniarki, Kaczyński chciał przegonić za pomocą policji.

    Mniejszy palant, cieć wyrzucał mnie (wezwał policję) z lokalu,
    którego ja byłem współwłaścicielem, a cieć jedynie dzierżawcą
    (czyli wynajmującym). Na dodatek wyrzucał mnie w godzinach
    swego ,,urzędowania'' w tym pomieszczeniu, nazywając mnie
    swoim lokatorem.

    Od dawna urzędnicy polscy w majestacie prawa skubią swych
    zleceniodawców (bo jednak nie podatnik żyje dla urzędnika,
    ale urzędnik dla podatnika) zatem być może i przykład
    okradania idzie z góry.

    -=-

    Ja jednak upatruję innego scenariusza -- rabowane złotówki
    trafiają w końcu na konta Kościoła, aby (na przykład) ksiądz
    Wojciech Łazewki mógł poruchać studentki. :)

    Łazewkiego spotkałem około północy nad jeziorem, na terenie
    sanktuarium w Studzienicznej, gdy ,,asystowały'' mu dziewczęta
    w wieku studenckim.

    [i na pewno nie było tam chamskiego seksu na sucho -- bo trwa
    była zupełnie mokra, jako że od dawna padały tam deszcze]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'