  • Data: 2012-05-01 12:54:25
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: jerzu <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 May 2012 12:39:57 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Ja nie zamierzam. Wolę tych operatorów, którzy blokują takie ,,dobrodziejstwa''.
    >Uczciwy człowiek woli pracować i zarabiać. Jerzu woli udawać psychiatrę, gdyż
    >nie zdaje sobie sprawy z tego, że nie o to chodzi, aby chwycić jakiś fach
    >i kraść (jak Era/T-Mobile), ale o to, aby umieć pracować.

    I błąd. Bo jakbyś przeczytał regulamin, to byś wiedział, za co masz
    zapłacić. Ale nie, lepiej nie czytać a potem swoje żale wylewać na
    newsach.
    A o mnie się nie martw.

    >Niektórych podniecają wysokie rachunki wystawiane przez Erę -- dobre, bo drogie.
    >Słaby zasięg, granie na czekanie, raz nie mogłem dodzwonić się nawet na policję
    >(bez karty telefon nie działa poprawnie, więc nie mogłem dzwonić bez karty) na
    >dodatek głupie dowcipy (albo znowu nie domyła się, albo nie domyła obory, bo
    >śmierdzi) płatne i masa reklam zaśmiecających telefon... Teraz jeszcze
    >znikające złotówki.

    Jak ktoś daje się rąbać, to jego wina. Mnie Era nie okrada. Ba, nie
    okrada nawet mojej małzonki ani córki. Nie dostaję żadnych reklam,
    dowcipów. Może po prostu trzeba czasem pomysleć?

    >Jerzu uważa, iż czytanie jest trudną sztuką, której posiadaniem zaszokuje
    grupowiczów. :)

    Czytanie Twoich wypocin to trudna sztuka, fakt. I pewnie parę osób
    jeszcze mi przyzna rację.

    >Są normy ogólne, przyjęte przez społeczeństwo. Te normy zabraniają
    >okradania czy rabowania. Regulaminy nie mogą tych norm łamać. Co
    >wówczas, gdy jakiś regulamin pozwala na zabijanie wchodzących do
    >Ery klientów? Frustrat jerzu wie, że nijak uczciwie nie zarobi,
    >bo poza czytaniem niewiele umie, zatem wspiera złodziei i oszustów. :)

    Kto tu jest frustratem, to widać. Czy ja się skarżę, że mnie ktoś
    okrada?
    W tych konkursach nikt nikogo nie okrada. Po prostu jeden baran mysli,
    że ktoś mu za darmo da ipada i wysyła swój numer gdzieś tam, nawet nie
    wiadomo gdzie. A potem wylewa swoje żale, że mu ktoś kradnie (co nie
    jest prawdą, bo wyraził na to zgodę) pieniądze z konta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280