  • Data: 2012-05-01 12:39:57
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "jerzu" f...@4...com

    >>JAK TO DO QRVY NĘDZY MOŻLIWE!!!

    > Normalnie. Czytałeś regulamin?

    Ja nie zamierzam. Wolę tych operatorów, którzy blokują takie ,,dobrodziejstwa''.
    Uczciwy człowiek woli pracować i zarabiać. Jerzu woli udawać psychiatrę, gdyż
    nie zdaje sobie sprawy z tego, że nie o to chodzi, aby chwycić jakiś fach
    i kraść (jak Era/T-Mobile), ale o to, aby umieć pracować.

    Niektórych podniecają wysokie rachunki wystawiane przez Erę -- dobre, bo drogie.
    Słaby zasięg, granie na czekanie, raz nie mogłem dodzwonić się nawet na policję
    (bez karty telefon nie działa poprawnie, więc nie mogłem dzwonić bez karty) na
    dodatek głupie dowcipy (albo znowu nie domyła się, albo nie domyła obory, bo
    śmierdzi) płatne i masa reklam zaśmiecających telefon... Teraz jeszcze
    znikające złotówki.

    -=-

    Jerzu uważa, iż czytanie jest trudną sztuką, której posiadaniem zaszokuje
    grupowiczów. :)

    -=-

    Są normy ogólne, przyjęte przez społeczeństwo. Te normy zabraniają
    okradania czy rabowania. Regulaminy nie mogą tych norm łamać. Co
    wówczas, gdy jakiś regulamin pozwala na zabijanie wchodzących do
    Ery klientów? Frustrat jerzu wie, że nijak uczciwie nie zarobi,
    bo poza czytaniem niewiele umie, zatem wspiera złodziei i oszustów. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'