  • Data: 2013-12-03 22:43:58
    Temat: Re: ON - pytanie laika
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W styczniu zrobiłem mały eksperyment i kupiłem po 5l ON na kilku różnych stacjach u
    mnie w mieście. Dodatkowo dla porównania dałem letnie paliwo z dodatkiem depresatora.
    Paliwo stało na dworze ponad miesiąc, w plastikowych bankach. Najniższa zanotowana
    temperatura to -18. W żadnej bańce nie wytrąciła się parafia, choć w letnim pojawiły
    się malutkie oczka, jak w rosole, o ile pamiętam, to chyba jeszcze w paliwie ze
    Statoila było podobnie. Było mętne, w dodatku wytrącił się jakiś osad, coś jakby
    olej. Za to ich Gold był najczystszy ze wszystkich, nawet w porównaniu do VPower
    Shella.
    Najgorsze wrażenie(wizualne) zrobiło na mnie zwykle paliwo Statoil, choć to może być
    kwestia tej konkretnej stacji, bo Gold był lany w tym samym miejscu. Reszta paliw nie
    wyróżniała się na plus, czy minus. Tankowałem na Orlenie, Bliskiej, Lukoil, Statoil,
    Shell i jeszcze gdzieś, ale już nie pamiętam dokładnie :)