  • Data: 2013-12-04 00:04:21
    Temat: Re: ON - pytanie laika
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:529e4e91$0$2158$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tyle że niekoniecznie chodzi o "byle przymrozek", ostatnich kilka lat było
    > mroźnych z temperaturami poniżej -20.

    Pisząc "byle przymrozku" dokładnie to miałem na myśli. Nie pisałem o -20. Te
    przypadki które znam występowały przy wyższych temperaturach. Powyżej -15
    stopni. Właściciele po pierwszej wpadce tankowali tylko na dużych stacjach i
    lali depresatory do końca zimy.

    > Co podczas jazdy oznacza jeszcze z 10 stopni mniej.

    A słyszałeś o powrocie paliwa? Paliwo powracające z silnika jest wyraźnie
    cieplejsze od otoczenia i podgrzewa paliwo w baku i/lub filtrze.
    Problemy najczęściej występują po postoju albo tankowaniu.

    > Z tego co piszesz wynika, że nie bardzo.

    Zapomniałeś zrobić wykład.

    Wiwo