  • 1. Data: 2015-12-21 10:41:55
    Temat: ON po 3,95!
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Wczoraj tankowałem ON o 3.95!
    Jakież to wspomnienia budzi. :-P

    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2015-12-21 10:58:57
    Temat: Re: ON po 3,95!
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-21 o 10:41, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Wczoraj tankowałem ON o 3.95!
    > Jakież to wspomnienia budzi. :-P
    Robiłem porządki w fakturach i znalazłem z 1998 roku ON po 1,36 zł (cena
    brutto, CPN).
    Niestety porównując listy płac z 1998 z 2015 nie widzę nawet śladu
    podobieństwa do ceny ON.
    Jacek

  • 3. Data: 2015-12-21 11:46:59
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-21 o 10:41, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Wczoraj tankowałem ON o 3.95!
    > Jakież to wspomnienia budzi. :-P
    >
    > Pozdrawiam
    > WW

    Sprawdź mój wątek. W niedziele u mnie było 3,69 :)

    Jak było 3,83, to rozmawiałem ze sprzedawcą, twierdził, że odkąd pracuje
    (7 lat), to nie było 3 z przodu. Podejrzewam, że najbardziej cieszą się
    właściciele firm kurierskich, tak się ładnie zbiegło ze świętami.

  • 4. Data: 2015-12-21 12:33:53
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-21 o 11:46, twistedme pisze:

    > Podejrzewam, że najbardziej cieszą się
    > właściciele firm kurierskich, tak się ładnie zbiegło ze świętami.
    Ta radość przypomina mi kawał o Żydzie, który mieszkał w bardzo ciasnym,
    mieszkaniu i poradzili mu, aby sobie kupił kozę......
    Jacek

  • 5. Data: 2015-12-21 13:04:17
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > (7 lat), to nie było 3 z przodu. Podejrzewam, że najbardziej cieszą się
    > właściciele firm kurierskich, tak się ładnie zbiegło ze świętami.

    Po 3,40 paliwo było w styczniu 2009. Baryłka wtedy po 40$, ale $ po 3zł

  • 6. Data: 2015-12-21 13:14:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >(cena brutto, CPN).
    >Niestety porównując listy płac z 1998 z 2015 nie widzę nawet śladu

    A ja pamietam, jak gaz byl po 1-1.5zl.
    Auto gazu palilo duzo, tym niemniej te 2*125km na narty wynosilo ok
    30zl, gdzie karnet kosztowal np 65zl. Czasem nie chcialo mi sie nawet
    towarzystwa szukac.

    A teraz "oszczedny" diesel pali za 70zl ... i nawet podwyzka karnetu
    za wyciagi do 75zl nie stanowi ulgi :-)

    A we Wroclawiu stacje trzymaja sie mocno i cos nie chca slyszec o
    obnizce.
    Na szczescie diesla tankuje sie rzadko :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-12-21 16:25:52
    Od: Kmicic <u...@k...pl>

    W dniu 2015-12-21 o 10:41, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Wczoraj tankowałem ON o 3.95!
    > Jakież to wspomnienia budzi. :-P

    to z powodu upadku demokracji

  • 8. Data: 2015-12-21 18:30:57
    Od: <1...@5...183057.invalid> (Tom N)

    WW w

    > Wczoraj tankowałem ON o 3.95!

    3,88 ON i 4,08 noPB95

    Dzisiaj!

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2015-12-21 19:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

> [...]
    > (7 lat), to nie było 3 z przodu. Podejrzewam, że najbardziej cieszą się
    > właściciele firm kurierskich, tak się ładnie zbiegło ze świętami.

    Jak znam zycie to firmy kurierskie kurierom proporcjonalnie obnizaja
    przychody uwzględniając cenę ON... wiec pewnie nie ma dla nich wiekszego
    znaczenia cena ON.

  • 10. Data: 2015-12-21 19:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WW w...@v...pl ...