eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaOMG! › Re: OMG!
  • Data: 2014-10-11 02:37:03
    Temat: Re: OMG!
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 11 Oct 2014 01:57:34 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:

    >W dniu 2014-10-11 00:52, A.L. pisze:
    >> On Fri, 10 Oct 2014 20:19:53 +0200, RoMan Mandziejewicz
    >> <r...@p...pl.invalid> wrote:
    >>
    >>> Hello Piotr,
    >>>
    >>> Friday, October 10, 2014, 8:13:47 PM, you wrote:
    >>>
    >>>>> Nie wiedzą - nie mają szans zobaczyć, z czego i jak jest wykonany
    >>>>> produkt.
    >>>> Jutro pójdę do Mediamarktu i każę sobie przed zakupem rozkręcić
    >>>> telewizor UltraHD w imię świadomości konsumenckiej. Roman, to naprawdę Ty?
    >>>>> Rzeczywista wartość produktu jest znikoma a ich sprzedaż wykorzystuje
    >>>>> niewiedzę klientów.
    >>>> Co to jest "rzeczywista wartość" i w jaki sposób się ją mierzy?
    >>>> Koszt elementów?
    >>>
    >>> Poniesione koszty + godziwy zysk. Prowadziłeś kiedyś firmę? Wydawało
    >>> mi się, że tak...
    >>
    >> Polaxy maja zajoba na punkcie slow "godny, godziwy, honor". jezeli
    >> wyrodukwoalem coz za 10 zlotych a klient chce to kupic za 1000 zlotych
    >> - nie to zja ja mu wciskam ciemnote i oszukuje
    >
    >Przecież w tym przypadku ewidentnie to jest wciskanie ciemnoty. Czytałeś
    >opinię przygotowaną przez kumpla? Te bzdety o tym, że ukłed ewoluował,
    >ze to wynik wielu lat pracy?

    No i co z tego? Towar jest wart tyle ile klient chce zaplacic

    A.L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: