  • Data: 2014-10-09 09:19:21
    Temat: Re: OMG!
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:m149bc$55r$1@mx1.internetia.pl...

    > Może gra jak każdy inny wzmacniacz za 20 zł, ale w środku wygląda jakby go
    > sklecił gimnazjalista. Kontrastuje z obudową nas której producent skupił
    > swoją uwagę.

    Ludzie kupują oczami.
    Wygląd opakowania decyduje często o wybraniu tego, a nie innego produktu.
    A tak poza tym, czyż tego typu gadżety nie mają przede wszystkim ładnie
    wyglądać i za tę podstawową cechę klient płaci.

    Chciałbym żyć w świecie w którym bezwzględnie działa zasada: Co nie jest
    (jednoznacznie) zakazane jest dozwolone.
    Każdy wyłom tworzy lawinę której skutkiem są między innymi zmieniające się
    interpretacje przepisów i oczekiwanie potem (np. przez ZUS) opłat wstecz za
    5 lat + odsetki, mimo, że kilka wcześniejszych kontroli mówiło, że jest OK
    (czytałem, że takie przypadki są nagminne).
    Przestrzeganie tamtej zasady (ze słowem 'jednoznacznie') chyba nie pozwoliło
    by na takie rzeczy.

    Zakazanie sprzedawania ręcznie poklejonej elektroniki to taki wyłom. To jest
    praktycznie jedyny powód dla którego bronię tego gościa. Ale dla mnie akurat
    ten argument jest zasadniczy.
    P.G.