  • 341. Data: 2009-06-25 15:55:15
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    [...]
    > Już to pisałem - Panasonic DMC-FZ50.

    > Niestety - sprawdzałem i w FZ-50 jest inaczej.

    Uuuu, znowu Panas coś sknocił? No to może ratunkiem (upierdliwym,
    ale do przyzwyczajenia) byłoby robić: delikatny skok o jeden krok
    (włączający podgląd) i od razu wycofanie na poprzednią pozycję? Czasem
    słychać kolejne kroki fokusa, ale do takich machinacji to trzeba mieć
    spokój.

    Nb.: Chyba w Panasie wyłazi dziedzictwo kompaktowe - boję się, że w
    Samsungu NX też to wyjdzie, bo robią go bez współpracy z Pentaksem. A
    zatem ich produkt tworzy dział kompaktów, co zaowocuje kolejnym
    "kompaktem z odczepianą optyką".

    pozdrawaim

    Mariusz [mr.]

  • 342. Data: 2009-06-25 18:44:51
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 24 Cze, 08:43, kibic <a...@o...pl> wrote:

    > nie bój żaby, szybko sie ucze.

    Nikt Ci nie zabrania uczyć się.
    Tyle że zanim się wyedukujesz nie pisz głupot.

    > pozatym twój typ ma przestawiona fazę między oceną lamerskich pytań i
    > lamerskich stwierdzeń :-)

    tyle, że te pytania są dowodem na Twoją żenująco niszkie wiedzy
    jeśli nie znasz odpowiedzi na tak podstawowe pytania to po co się
    udzielasz w temacie m4/3 popisując się głupawymi wypowiedziami.

    > dlatego arogancki atak wobec mnie poczytuję jako trofeum pochwały, że
    > jestem normalny :-D

    Tak jesteś mormalny ignorant.

  • 343. Data: 2009-06-25 18:47:22
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 23 Cze, 23:50, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > Nie jesteś dla mnie partnerem do dyskusji.

    Dla mnie też nie jesteś, z tą żenująco małą wiedzą na temat 4/3 czy
    m4/3.

  • 344. Data: 2009-06-25 18:49:37
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 24 Cze, 16:05, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Użytkownik "Kowalski" napisał

    > A czym się różni łapanie ostrości w "przestarzałym Pentaxie" względem
    > obektywu macro Zuiko Digital" ?

    Zapytaj miszcza M.W. dlaczego nie może ustawić ostrości kręcąc
    pierścieniem ostrości w szkłach pentaxa, a potem pomyśl. Znajdziesz
    rozwiązanie o ile znasz system 4/3.

  • 345. Data: 2009-06-25 18:51:42
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 24 Cze, 21:58, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > Daj spokój. Szukał jakiegoś sposobu żeby mi złośliwie przygadać i nie był w
    > stanie wymyślić nieczego mądrzejszego. Niech sobie żyje w naiwnym
    > przekonaniu że osiągnął sukces - może rzadziej będzie trollował na grupie.

    Masz mizerną wiedzę o 4/3, doucz się, to wtedy będziesz w stanie coś
    wartościowego napisać w wątkach o 4/3.

  • 346. Data: 2009-06-25 18:53:05
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 25 Cze, 00:42, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał

    > No tak, ale z drugiej strony ustaliliśmy coś co nie wpadłoby do głowy nawet
    > skrajnie zdesperowanemu marketingowcowi na tęgim kacu - EVF G1 jest niedobry
    > bo nie pasowałby do E-P1.
    > To jest, jak sądzę, ewenement na skalę światową ; )

    Poucz się logiki bo jak na razie wysnuwasz błędne wnioski.

  • 347. Data: 2009-06-25 18:55:32
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 23 Cze, 23:54, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > wyjeżdżasz...
    >
    > Korekta - prosta literówka - zgubiłem jedno zero. Miało być:
    >
    > 'a Ty z E330 i L1 wyjeżdżasz...'

    Nie tłumacz się, Twojego ignoranctwa nic nie jest w stanie
    wytłumaczyć.

  • 348. Data: 2009-06-25 19:22:14
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Marek Wyszomirski napisał:
    > sprawdzić, czy motyw nieco mi sie w międzyczasie nie przesunął. I... jedyny
    > znany mi sposób włączenia lupki to zakręcenie pierścieniem ostrzenia - czyli
    > świadome rozregulowanie nastawionej przed chwilą ostrości.

    No chyba że w G1 używasz jako makro obcego obiektywu, przez adapter, to
    wtedy powiększenie uruchamia się przyciskiem z tyłu obudowy. Powiększasz
    i wracasz do całego kadru bez dotykania pierścienia ostrości. Inaczej i
    tak się nie da, bo brak komunikacji obiektywu z body. Nie da się przejsć
    na ten sposób przy obiektywie systemowym. Przynajmniej ja go nie znalazłem.
    Maciek

  • 349. Data: 2009-06-25 19:35:37
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Maciek" <m...@p...com> napisał:

    jedyny

    > No chyba że w G1 używasz jako makro obcego obiektywu, przez adapter, to
    > wtedy powiększenie uruchamia się przyciskiem z tyłu obudowy.

    Piszę o DMC-FZ50 a nie o G1.

    > Powiększasz
    > i wracasz do całego kadru bez dotykania pierścienia ostrości.

    Czyli lepiej niż w FZ-50, ale i tak gozrej niż w Minolcie A2.

> [...]
    > tak się nie da, bo brak komunikacji obiektywu z body. Nie da się przejsć
    > na ten sposób przy obiektywie systemowym. Przynajmniej ja go nie

    Cóż - może Konica-Minolta miała na użycie do włączania/wyłączania lupki
    przez wciśnięcie do połowy spustu migawki jakiś patent - bo rozwiązanie jest
    bardzo wygodne, a jakoś nikt inny tego nie stosuje.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 350. Data: 2009-06-26 10:59:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kowalski" napisał

    > Poucz się logiki bo jak na razie wysnuwasz błędne wnioski.

    Znudzileś mi się.

    adam