  • Data: 2009-06-23 19:29:08
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kowalski" <j...@g...pl> napisał:

    >Nie chce mi się, i nie mam czasu komentować reszty ...

    I całe szczęście - bo mi już się nie chce czytać Twoich głupot. OstatniTtwój
    mail na którego odpowiadam i wracasz do kill-file'a. Miałem nadzieję, ze
    trochę zmądrzałeś, ale niestety była to z mojej strony naiwność.

    >Teraz już jasne jest Twój lekko nieświeży tok myślenia ...
    >E-P1 jest cyfrową kontynuacją Olympus PEN (1959), a dokładnie PEN F
    >(1963).
    >
    >Mam nadzieję, że teraz pomyślisz i zajarzysz.

    ROTFL!!!! Może jeszcze napiszesz, że E-P1 ma w środku takie same rozwiązania
    jak PEN-F? A może... zaczniesz wmawiać że w tamtych też wizjer nie był
    potrzebny?:-))))))))

    >Nie kozakuj, bo akurat ostatnio takie rozwiązania najlepiej opanował
    >Olympus (patrz E-300/330 i Pnasonic L-1). Tyle, że one też zabierają
    >sporo miejsca w korpusie, ale to trzeba mieć choć na chwilę E-300 w
    >rekach, żeby coś konkretnego wiedzieć, a nie fantazjować i pisać
    >bajki.

    Taaak... Ja o kompaktach z wyskakującą lampą, a Ty z E30 i L1 wyjeżdżasz...
    Przykład konstrukcji wyskakującej lampy zajmującej mało miejsca masz np. w
    starym Nikonie Coolpix 4500. A to tylko pierwsza konstrukcja która mi
    przyszła do głowy - i jestem przekonany, że gdyby poszukać - znajdą się
    inne, gdzie wyskakująca lampa zajmuje jeszcze mniej miejsca.

    Cóż - fantazjujesz to Ty. I wątpię, aby ktoś kto czyta w miarę
    systematycznie grupę jeszcze się na Twoje brednie nabierał.
    Ja rozmowy z Tobą definitywnie kończę - szkoda czasu.

    --
    Żegnam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)