  • Data: 2009-06-22 19:15:00
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski wrote:
    > Mam dziwne wrażenie, że dla Jacka główną wadą jest brak loga 'Olympus'.
    > Tytlko... chyba się do tego nie przyzna:-)

    Takie zaślepienie jedną marką nie służy niczemu dobremu. Jemu teraz
    godność nie pozwoli żeby nie kupić takiego aparatu, chociaż przepłaci
    okrutnie.

    Olek wybrał niestety "tani wariant" - tzn nie dał jakiegokolwiek wizjera i
    usprawiedliwia się rozmiarami. Cenowo za to jest jak za porządne lustro.
    Przy G1 i jego cechach nikt nikt nie kwestionował ceny. Jako nowość było
    deko więcej, ale szybko się ustatkowało i jest to realny konkurent dla
    lustrzanek. Pen ma cenę lustrzankową, a możliwości kompaktowe. Ma dużą
    matrycę, ale LCD jak z najniższej półki komórki.
    No nic, G1 zdecydowanie bardziej mi się podoba, ale poczekam jeszcze z
    zakupem - niech samsung coś powie w temacie. Mam nadzieję, że będzie
    pokolegowany z pentaksem w znacznej części wobec czego będzie wiele
    dobrego wspólnego rodem od P. Lampy to dla mnie może nie być, ale chcę
    porządny ekran/evf i stabilizację. Dodatkowo raczej napewno matryca będzie
    większa (aps-c).

    d.