  • Data: 2009-10-08 13:55:49
    Temat: Re: OLYMPUS IS WORKING ON THE HOLY GRAIL OF HDR!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nieznajomy pisze:

    > Powiedz, tylko czy przeczytałeś (i zrozumiałeś) to, co po raz pierwszy
    > napisałem do Pawła W?
    >
    > Czy też po raz kolejny wyskujesz jak Filip z konopi, by robić popis ze
    > swojego pospolitego chamstwa?

    Niejaki Jacek Kowalski, co chce być nieznajomym (i nie dziwię się)
    napisał dwa posty wyżej:

    ''Z większości cyfrówek bez problemów można wołać RAW z korektą ? 2EV
    z niektórych i więcej. Więc po jakiego grzyba robić braketing i
    borykać się z dopasowaniem kadrów (prypadek robienia z ręki) albo z
    noszeniem i rozstawianiem statywu.''

    No to teraz proszę, oto raw naświetlony zgodnie ze wskazaniami
    światłomierza, poproszę o ładne, czyste niebo :)
    http://www.tymczasowy.neostrada.pl/przepal.crw

    Lepszego nie chce mi się szukać, bo i tak w tym miejscu wątek się
    zakończy, albo usłyszymy coś durnego (że canon źle naświetlił, albo
    operator, albo że komety spadły na Marsa...)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl