  • Data: 2014-02-16 21:45:27
    Temat: Re: OCZ zbankrutowal
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zil0g wrote:
    > *Marek Dyjor* wdusil[a] knefle:

    > Nic z tych rzeczy, zawiasy, baterie, plastiki sa rownie tandetne
    > w tych drozszych.

    hm... śmiem wątpić czy nawet widziałeś z daleka jakiś droższy laptop.

    w sumie to zawsze kupowałem droższe laptopy (nowe) albo kiedyś bardzo drogie
    używane i generalnie nie miałem do jakości sprzętu zastrzeżeń.

    Stara toshiba portege, pancerne wykonanie, czy jakiś Dell z najwyższej
    pólki...

    nowe toshiby kupowane w cenach powyżej 4 tysiaków... jedna dalej chodzi bez
    problemów starsza by pewnie dalej latała jakby jej u rodziców piorun nie
    usmazył :). Ojciec potem kupił jakiegoś IBM używanego z pancernej serii...

    naprawdę sprzęt za 1000 zł trzeszczy skrzeczy łamią sie zawiasy, zacieraja
    wiatraki itd...