  • Data: 2014-02-16 21:28:39
    Temat: Re: OCZ zbankrutował
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
    > ja tam naszczęście mam pamięć i pamiętam ile razy do rodziców przyłaził
    > monter aby dobijać freon do tej super trwałej starej socjalistycznej lodówki
    > poral, co to jej czynnik uchodził co roku... nie licząc przewijania silnika
    > w tejże oraz w odkurzaczu.

    Trafiłeś na egzemplarz z konća kwartału, taki uboczny efekt gospodarki
    planowej ;)
    Moje znajome egzemplarze:
    - Polar po ponad 30 latach dostał nowy termostat i działa
    - Minsk około 30 lat ciągle bez napraw
    - Kodry po 26 latach zatarła agregat - za żywota miała wymianę termostatu

    W telewizorach trwałość lamp zbliżona do trwałości żarówek :)

    > dzisijeszy sprzęt to mistrzostwo twałości...

    ... np. padające po dwóch-trzech latach zasilacze komputerowe :(

    > mam odkurzacz samsung który już chyba 5 czy 8 lat chodzi, pralka elektrolux
    > też nie chce sie zepsuć.

    Elektrolux to zupełnie inna liga.

    Kolega miał pralkę Phillipsa >25 letnią (nie wiem jak dalej długo służyła),
    która obsłużyła czworo dzieci w epoce pieluch tetrowych - czyli na moje oko
    efewtywny współczynnik zużycia >50lat ;)
    Polar Diana 30 lat bez naprawy (no fartuch można by zmienić)
    Polar PS565 >20 lat wymieniłem w zeszłym roku programator